Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
K. V.
10/09/2025

Betalingsprobleem

Ik heb een waardebon gekocht bij de firma TableFever. Deze bon betaalde ik 100€ en diende om af te geven in het Restaurant Brassa te Buggenhout. Evenwel werd er, op het moment van in inwisslen, geweigerd om deze bon te aanvaarden. De restauranteigenaar deelde mee dat ze in conflict (zelfs voor de rechtbank) zitten met de firma TableFever. Ik heb met beiden nog verschillende contacten gehad, maar ik blijf heen en weer gaan en er komt geen oplossing. Ik heb TableFever aangeschreven omdat ik de aankoop bij hen heb gedaan maar zij blijven me doorverwijzen naar het restaurant. Maar ik heb een transactie met TableFever gedaan, niet met het restaurant. De bon die zij verkochten zou me verzekeren tot een aankoop wat uiteindelijk niet lukt. Het is een welles-nietes spelletje en na enkele maanden wil ik verdere stappen onderenemen, via jullie dus. Alvast bedankt voor jullie hulp. Kurt

In behandeling
V. H.
14/07/2025

Cadeaubon Table Fever vervallen

Dag, Mijn cadeaubon (200 EUR) voor mijn verjaardag is vervallen op 24/10/2024 - we hebben die na een jaar renoveren teruggevonden. Ik lees nu op de website dat 1) je een cadeaubon kan verlengen tegen een meerprijs en 2) dat maar 6 maanden mogelijk is. Het is absoluut niet aanvaardbaar zo geld te verdienen op de rug van consumenten, Table Fever steekt dit gewoon in zijn zak zonder iets te doen! Bovendien lees ik nu dat er recent nog 2 reviews van Table Fever zijn gepost met klachten over hoge bedragen (tot 70 EUR!!) voor het verlengen van een bon. Dit ruikt naar absolute afzetterij en is ronduit schaamteloos. Het was me trouwens al opgevallen dat Table Fever kosten vragen voor het afleveren van een online cadeaubon, wat ook zelden voorkomt. Graag een bericht per kerende,

Afgesloten
E. H.
5/06/2025

Cadeaubon niet ontvangen

Beste, Ik heb gisteren een cadeaubon van tablefever besteld van 40€ +4€ kosten .Dat is van mijn rekening maar ik heb de bon niet ontvangen via mail kurtdehauwere@telenet.be Ook niet in spam. Heb 2 mails gestuurd,1x gebeld maar krijg geen gehoor. Alvast bedankt Els

Opgelost
L. V.
21/11/2024

Weigeren cadeaubon

Beste, Bij het ingaan van mijn pensioen heb ik van mijn collega’s een cadeaubon van Tablefever gekregen ter waarde van 150€ . Via de website Tablefever keuzerestaurants stond “Link 21 te Herentals “ tussen waar we op 12/11 zijn gaan eten. Aperitief, Voor-hoofdgerecht genomen. We vroegen de rekening en lieten mijn waardebon zien om deze te gebruiken voor de betaling waar een QR code opstaat en een nummer. Betaling werd geweigerd door de bediende : ze herkende het nummer niet dat onder de QR code staat en haar betalingsapparaat weigerde de code te lezen. Haar uitleg was dat ze niet met “Tablefever” samenwerken. Uiteindelijk hebben we alles zelf moeten betalen en was mijn waardebon waardeloos! Ik heb Tablefever gemaild over dit probleem en tot op heden nog niets ontvangen. Is er een mogelijkheid om mijn cadeaubon terug betaald te krijgen ? Met vriendelijke groet Lodewijk Van Roie

Afgesloten
L. H.
5/12/2023

Bon Tablefever niet aanvaard

BesteIk heb een klacht ivm mijn cadeaubon die ik niet heb kunnen gebruiken in het restaurant Au Beau Jardin te Rekkem op 18/11/23. Het was al eventjes geleden dat mijn vrouw en ik nog samen eens gaan eten waren gezien de geboorte en zorg van onze tweeling dit jaar. Ik had een bon van jullie gekregen van mijn petekind en we besloten de kindjes weg te doen en nog eens van een avondje met ons 2 te genieten. Over het restaurant zelf hebben we geen klachten, we hebben goed gegeten en er was een goeie service. Toen ik echter wou betalen en dit deels met de bon wou doen, werd de patron er onmiddellijk bijgehaald en werd ons duidelijk gemaakt dat met jullie bon niet betaald kon worden. Wij hebben de afspraak gemaakt via jullie site en ook gecheckt op hun site dus zagen we hier geen problemen in om de bon te kunnen gebruiken. Het restaurant zelf echter beweert dat zij niet in jullie aanbod zitten en we de bon dus niet kunnen gebruiken. Zij hebben blijkbaar al jaren aangegeven niet meer deel te nemen aan het gebruik van de bon. Hoe kan het dat zij dan in jullie lijst van restaurants zitten terwijl zij niet deelnemen aan de bon? Indien dit al een probleem van jaren is, zijn jullie dan niet op de hoogte of hebben ze mij daar naar de mond gepraat? Wie dien ik hier te geloven? Ik vraag mijn restitutie van €50 (de waarde van de bon) en dat jullie dit aanpassen in jullie aanbod en op jullie site zodat andere mensen geen dupe worden van dit systeem. Iedereen heeft graag een leuke avond zonder discussie over dergelijke situaties!Ter info: de bon was ter waarde van €50 en is geldig tot 5 januari 2024 dus er was geen sprake van een vervallen bon. Ik wil zeker een foto van de bon opsturen ter bevestiging.Ik heb het restaurant ook in CC gezet zodat dit bevestigd kan worden indien jullie twijfelen aan de situatie. Bij antwoord mogen zij natuurlijk ook terug vermeld worden. Dit is de eerlijke communicatie naar allen toe.Ondertussen is er 2weken verstreken nadat ik jullie persoonlijk had gecontacteerd en waarin het restaurant zelf met jullie contact heeft opgenomen hieromtrent. Jullie vertikken dan ook om mij van antwoord te voorzien. Dit heeft mij er toe geleid om via deze manier nog eens een klacht tegen jullie in te dienen.Lauden

Opgelost
J. C.
19/05/2021

Verkeerde bon verlengd

Beste,Ik wou mijn bon verlengen omdat deze vervallen is met corona.Echter heb ik de bon die ik cadeau gedaan heb aan mijn ouders verlengd perongeluk. (dit kost 20€)Zou het mogelijk deze verlenging ongedaan te maken en deze over te zetten naar mijn bon?In bijlage vind u mijn bon en de oude en nieuwe bon van mijn ouders.Indien dit niet mogelijk is mag u de bon vernietigen en een nieuwe geven of geld terug.Deze mail had ik verstuurd naar hun met de 2 bons in en het antwoord hierop was.Onze systemen zijn dermate geautomatiseerd dat manuele tussenkomst helaas niet mogelijk is.volgens mij hebben deze mensen geen idee waarover ze spreken en is dit gewoon een manier om snel 40€ te maken

Afgesloten
T. V.
15/09/2020

Problemen met verlening bon 'T Zilte tijdens Coronaperiode

Beste,Wij hebben een waardebon ontvangen van 200€ voor een etentje in 'T Zilte. Helaas viel onze eerste reseratie in het water door de lockdown nav de Coronacrisis. Op 17 juni is het restaurant terug opengegaan en hebben wij een nieuwe reservatie op 18 juni gemaakt voor een etentje op 5/9/2020.Na contactopname met uw bedrijf voor een verlenging van de bon, werd ons gegarandeerd dat dit geen probleem zou zijn en we de bon samen met uw bevestigigngsmail konden meenemen naar het restuarant.Bij het afrekenen werden we er mee geconfronteerd dat de bon niet aanvaard kon worden, gezien hij vervallen was???Op 8 september hebben we opnieuw contact opgenomen met uw bedrijf en kregen we de mededeling dat de bon inderdaad vervallen is.Een eerdere reservatie was niet mogelijk gezien:- wij een vakantie in het buitenland geboekt hadden tem 1/8- ikzelf een knieoperatie op 5/8 diende te ondergaan en 4 weken geen verplaatsingen kon maken (tem 5/9 arbeidsongeschikt).- het restaurant pas op 17 juni is opengegaan na de lockdown- er heel wat omboekingen bij het restaurant diende te gebeuren, waardoor het niet evident was een geschikte datum te vindenWe ondanks deze argumenten en uw mail dat de afgifte van uw mail met waardebon in het restuarant, wij tot op vandaag geen terugbetaling, noch enig ander voorstel hebben ontvangen van uw bedrijf.We vernamen van 'T Zilte nog andere klanten met hetzelfde probleem werden geconfronteerd en zij hierom geen verdere samenwerking met TableFever wensen. Vandaag, 15 september, hebben we een mail ontvangen van u dat u geen verder gevolg geeft aan onze vraag om tot een oplossing te komen.

Afgesloten
A. C.
3/09/2016

Problemen met cadeaubon

Ik boekte een tafel op 26 juli via Tablefever. De reservatie was bedoeld voor vrijdag 2 september en werd via de site van Tablefever goedgekeurd en ik kreeg hiervan een bevestigingsmail op 26/7. Blijkt dat het geboekte restaurant op vrijdag 2 september in jaarlijks verlof is... Bovendien vervalt de cadeaubon die ik had (cadeau gekregen, maar aangekocht via Tablefever) op 5 september. Betekent dus dat ik 1) niet kon gaan eten vrijdagavond en 2) ik de cadeaubon van 150€ misloop hierdoor, want het restaurant is nog gesloten tot 13/9. Na contactname met het restaurant zelf, sturen ze me door naar Tablefever. Al 2x de klacht geformuleerd, bevestiging gekregen van de ontvangst van de klacht bij hen, maar reactie blijft uit...

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform