Terug

Problemen met cadeaubon

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: TableFever

03/09/2016

Ik boekte een tafel op 26 juli via Tablefever. De reservatie was bedoeld voor vrijdag 2 september en werd via de site van Tablefever goedgekeurd en ik kreeg hiervan een bevestigingsmail op 26/7. Blijkt dat het geboekte restaurant op vrijdag 2 september in jaarlijks verlof is... Bovendien vervalt de cadeaubon die ik had (cadeau gekregen, maar aangekocht via Tablefever) op 5 september. Betekent dus dat ik 1) niet kon gaan eten vrijdagavond en 2) ik de cadeaubon van 150€ misloop hierdoor, want het restaurant is nog gesloten tot 13/9. Na contactname met het restaurant zelf, sturen ze me door naar Tablefever. Al 2x de klacht geformuleerd, bevestiging gekregen van de ontvangst van de klacht bij hen, maar reactie blijft uit...

Berichten (1)

TableFever

Naar: A. C.

07/09/2016

Beste, Tablefever is een online reservatie tool dat enkel de beschikbare data geeft die het restaurant in kwestie zelf toelaat.Dat een restaurant in jaarlijks verlof is en bijgevolg het diner niet kan doorgaan kan onmogelijk worden verhaald op fever.Een cadeaubon is 12 maanden geldig oftewel 365 dagen.onze voorwaarden zijn ook duidelijk daarin.Verlenging van een bon is op heden niet mogelijk.@Your ServiceTableFeverDownload nu onze gratis app in de app of google play store Op 3 sep. 2016, om 14:49 heeft het volgende geschreven:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform