Terug

Bon Tablefever niet aanvaard

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. H.

Naar: TableFever

05/12/2023

BesteIk heb een klacht ivm mijn cadeaubon die ik niet heb kunnen gebruiken in het restaurant Au Beau Jardin te Rekkem op 18/11/23. Het was al eventjes geleden dat mijn vrouw en ik nog samen eens gaan eten waren gezien de geboorte en zorg van onze tweeling dit jaar. Ik had een bon van jullie gekregen van mijn petekind en we besloten de kindjes weg te doen en nog eens van een avondje met ons 2 te genieten. Over het restaurant zelf hebben we geen klachten, we hebben goed gegeten en er was een goeie service. Toen ik echter wou betalen en dit deels met de bon wou doen, werd de patron er onmiddellijk bijgehaald en werd ons duidelijk gemaakt dat met jullie bon niet betaald kon worden. Wij hebben de afspraak gemaakt via jullie site en ook gecheckt op hun site dus zagen we hier geen problemen in om de bon te kunnen gebruiken. Het restaurant zelf echter beweert dat zij niet in jullie aanbod zitten en we de bon dus niet kunnen gebruiken. Zij hebben blijkbaar al jaren aangegeven niet meer deel te nemen aan het gebruik van de bon. Hoe kan het dat zij dan in jullie lijst van restaurants zitten terwijl zij niet deelnemen aan de bon? Indien dit al een probleem van jaren is, zijn jullie dan niet op de hoogte of hebben ze mij daar naar de mond gepraat? Wie dien ik hier te geloven? Ik vraag mijn restitutie van €50 (de waarde van de bon) en dat jullie dit aanpassen in jullie aanbod en op jullie site zodat andere mensen geen dupe worden van dit systeem. Iedereen heeft graag een leuke avond zonder discussie over dergelijke situaties!Ter info: de bon was ter waarde van €50 en is geldig tot 5 januari 2024 dus er was geen sprake van een vervallen bon. Ik wil zeker een foto van de bon opsturen ter bevestiging.Ik heb het restaurant ook in CC gezet zodat dit bevestigd kan worden indien jullie twijfelen aan de situatie. Bij antwoord mogen zij natuurlijk ook terug vermeld worden. Dit is de eerlijke communicatie naar allen toe.Ondertussen is er 2weken verstreken nadat ik jullie persoonlijk had gecontacteerd en waarin het restaurant zelf met jullie contact heeft opgenomen hieromtrent. Jullie vertikken dan ook om mij van antwoord te voorzien. Dit heeft mij er toe geleid om via deze manier nog eens een klacht tegen jullie in te dienen.Lauden

Berichten (4)

TableFever

Naar: L. H.

05/12/2023

Dag Lauden,Je gaf aan contact met ons te hebben gezocht en in eerste instantie vonden we hierover niets terug.We zijn dan even gaan grasduinen in de spam folder en hebben daar uw mail gevonden.Een eenvoudig telefoontje naar onze diensten had dus in essentie veel kunnen oplossen denken we zo.Het is jammer te lezen dat u uw bon niet hebt kunnen gebruiken.Een cash terugbetaling is helaas in deze niet aan de orde.Wel willen we graag de bon met 2 maanden gratis verlengen opdat u toch kan genieten van uw voucher.Indien u ons aangeeft in welke regio u woont dan kunnen we u een mooi adres warm aanbevelen.We lezen het graag verder !TableFever

L. H.

Naar: TableFever

06/12/2023

BesteIk ben blij dat jullie mijn mail teruggevonden hebben. Hebben jullie ook de bijkomende mail van het restaurant Au Beau Jardin teruggevonden? Ik had evengraag wel graag geweten hoe het zit ivm de vermelding van dat restaurant (en eventueel ook andere) op jullie site waarbij je de bon niet kan gebruiken. Worden zij dan van jullie site gehaald? Want ik zie dat zij nu nog gewoon op jullie site blijven staan.Het zou heel jammer zijn moesten andere klanten van jullie en de restaurants nog vaak zulke ongemakken moeten beleven.Ivm jullie compensatie wil ik dit aanvaarden. Het zou veel te jammer zijn om het cadeau van mijn petekind gewoon in de vuilbak te moeten gooien. Ik woon in Izegem.MvgLauden

L. H.

Naar: TableFever

26/12/2023

BesteIk had graag nog een antwoord gehad op mijn voorgaand bericht? Zowel over het feit van de desbetreffende restaurants als ivm de compensatie? MvgLauden

TableFever

Naar: L. H.

27/12/2023

Dag Lauden,We zijn jou niet vergeten hoor.Het is echter bijzonder druk in deze periode zoals je je wel kan inbeelden.Kan je ons even jouw telefoon nummer bezorgen via info@fever.com ?op die manier kunnen we voor jou de meest geschikte oplossing bekijken.Alvast fijne feesagen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform