Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Cashback Switch
Beste, Ik heb op 15/11/21 een Iphone 13 pro max gekocht via Switch en ik zou daarop van jullie 250€ cashback krijgen. Ik heb daarvoor alle stappen doorlopen maar de cashback heb ik nooit ontvangen.
TERUGBETALING NIET GEKREGEN!
Beste, Ik heb op 5november 2021 een iphone 13 pro max gekocht te Switch Genk. Mijn cashback ter waarde van €250 werd geaccepteert en had binnen de 8weken teruggestort moeten worden. Dit is nog altijd niet gebeurt , ik vraag mij af wanneer dit in orde zal komen. Mijn contractnummer is : BECY21032011Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Gamze Kuyucak
Problemen met terugbetaling
Beste,Op 3/11/2021 kocht ik een Iphone 13 (256GB) ter waarde van €1059 bij Switch Waasland. Bij intekening op het abbonement Switch Club by Cyrana Exception + werd mij een cashback van €200 bevestigd. Er werd gecommuniceerd dat dit na 6 weken zou worden gestort op mijn bankrekening maar dit bleek niet gebeurd. Talloze telefoontjes naar Cyrana later waarin de betaaltermijn steeds wordt uitgesteld, staat dit cashbackbedrag na bijna 3 jaar nog steeds niet op mijn rekening. Kunnen jullie hierbij helpen?
Cashback
Dear,27th December 2021, I have purchased an iphone 13 promax from Switch store for higher price, but we were promised 250 euro cashback from Cyrana in collaboration with Sitch company at that time, Never received the cashback after more than two years. I am wondering how can I proceed with my complaint.Regards,Mina
Cash-back nog steeds niet ontvangen
Beste,Ik heb een bevestiging gekregen op 24-01-2023 van uitbetaling van de cash back (na formele klacht en verschillende telefoontjes naar hun klantendienst). Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Dit sleept ondertussen al 2 jaar aan en steeds proberen ze andere uitvluchten te zoeken zoals problemen met het informaticasysteem... Na de bevestiging had ik toch verwacht dat het eindelijk in orde zou komen en dat het geld binnen de 3 maanden op mijn rekening zou staan. Ik heb ze hier dan ook 2 keer een herinnering voor gestuurd, zonder enige reactie te mogen ontvangen.Ik had ook al een telefonische bevestiging ontvangen op 28-01-2022. De voicemail heb ik hier ook nog van bewaard.
TerugProblemen met terugbetaling cash back 40 EUR
Beste,OP 4 januari 2022 heb ik een Ipad gekocht bij toen nog Switch genaamd. Bij deze aankoop had ik recht op een cash back van 40 EUR via Cyrana. Binnen de 12 weken zou de cash back gestort worden op mijn bankrekening. Sinds april 2022 zit ik hen maandelijks te contacteren en bevestigen zij mij telkens dat de betaling er gaat aankomen. Tot op heden heb ik geen terugbetaling ontvangen en beantwoorden zij ook mijn communicatie niet meer. Ik heb ook mails van de bevestiging dat de betaling er aankomt, die ik eventueel ook kan bezorgen. Ik heb hen zowel maandelijks via telefoon gecontacteerd, als via contactformulieren, mail en Messenger.Ondertussen is dit op 17/11/23 nog steeds niet opgelost na meermaals contact te hebben gehad met Cyrana.
Rekening geplunderd
Geachte Meneer/MevrouwIk heb x aantal jaar geleden een aankoop gedaan bij switch hierbij hebben ze mij een abonnement van Cyrana aangesmeerd. In het begin was er geen enkel probleem, omdat ik enkel de bonnen gebruikte van mijn favoriete winkel. De problemen begonnen toen ik de cashbacks wou terugkrijgen. Dit is tot op heden nooit gebeurd. Dit is nog het minste van mijn zorgen. Naarmate zag ik meer en meer geld van mijn rekening verdwijnen. Tot op een bepaald moment dat er 500€ van mijn rekening afgaat op een maand tijd aan domiciliëring en dit gebeurde niet 1 maand m, maar verschillende maanden. Toen ging er een alarmbel af. Ik nam contact op met hen, maar ze konden hier niks aandoen. Ik heb meteen sepastop gecontacteerd en opzeggingsbrief opgestuurd. Ik heb hiervan alle bewijzen. Op 4 juli is de brief aangekomen en er is nog altijd niets veranderd. Er is in de maan oktober 500€ van mijn rekening gehouden.
Cyrana,
Ik deed in april 2021 een nieuwe aankoop in de Switch winkel in Leuven, er werd mij tussen het papierwerk een soort spaarsysteem aangesmeerd om cashbacks te krijgen, samen met de belofte dat het vlot opzegbaar was. Omdat ik reeds jaren tevreden klant was bij Switch, had ik geen wantrouwen. Tot we een jaar later hebben gemerkt, dat er maandelijks bedragen via domiciliëring werden betaald aan het bedrijf Cyrana. In de boekhouding van onze zaak zijn deze ‘kleine’ bedragen doorheen het jaar niet onmiddellijk opgemerkt. Maar er is maandelijk eerst 24,99€ en daarna 49,99€ gestort aan Cyrana, de laatste 2 maanden zelfs 2 keer per maand. We zijn in totaal € 1.300 kwijt.Toen ik dit heb ontdekt, heb ik onmiddellijk alle domiciliëringen stopgezet. Ik ben aangifte gaan doen bij de politie en ik heb ook het bedrijf zelf proberen te contacteren (dit van mei tem juli 2022) maar zonder gevolg. Gezien het nu onlangs terug in de media is verschenen, probeer ik opnieuw via deze weg mijn centen toch terug te krijgen.
Terugbetaling cashback
Terugbetaling 250€ (cashback) toegewezen op 5/1/2023 na meerdere telefoons, mails, berichten enz. en invullen van een document op 5/1/2023 onder nr 73591.Bedrag is beloofde ‘Cashback’ bij aankoop IPhone Switch in St Martens Latem op 10/11/2021 !Er wordt steeds beloofd geduld moeten hebben en na enkele dagen terug moeten bellen.
Al 2 jaar beloofde cashback niet ontvangen
Beste,Ik kocht 2 jaar geleden een laptop bij Switch en ondertekende toen een contract bij Cyrana onder de belofte om een cashback van 200 euro te ontvangen. Sindsdien heb ik al zeer vaak naar de klantenservice van dit bedrijf gebeld en nog steeds niets ontvangen. Ze hebben telkens een nieuwe reden waarom ik nog niets ontvangen heb. Ik diende al een eerdere klacht in en kreeg toen een mail dat er een betaling onderweg was, dus ik sloot de klacht af. Echter, heb ik bijna 4 maanden later nog niets gezien dus ik dien een nieuwe klacht in om de terugbetaling nu hopelijk volledig langs hier te kunnen regelen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten