Terug

Rekening geplunderd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Cyrana

07/11/2023

Geachte Meneer/MevrouwIk heb x aantal jaar geleden een aankoop gedaan bij switch hierbij hebben ze mij een abonnement van Cyrana aangesmeerd. In het begin was er geen enkel probleem, omdat ik enkel de bonnen gebruikte van mijn favoriete winkel. De problemen begonnen toen ik de cashbacks wou terugkrijgen. Dit is tot op heden nooit gebeurd. Dit is nog het minste van mijn zorgen. Naarmate zag ik meer en meer geld van mijn rekening verdwijnen. Tot op een bepaald moment dat er 500€ van mijn rekening afgaat op een maand tijd aan domiciliëring en dit gebeurde niet 1 maand m, maar verschillende maanden. Toen ging er een alarmbel af. Ik nam contact op met hen, maar ze konden hier niks aandoen. Ik heb meteen sepastop gecontacteerd en opzeggingsbrief opgestuurd. Ik heb hiervan alle bewijzen. Op 4 juli is de brief aangekomen en er is nog altijd niets veranderd. Er is in de maan oktober 500€ van mijn rekening gehouden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform