Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Cashback Switch
Beste, Ik heb op 15/11/21 een Iphone 13 pro max gekocht via Switch en ik zou daarop van jullie 250€ cashback krijgen. Ik heb daarvoor alle stappen doorlopen maar de cashback heb ik nooit ontvangen.
TERUGBETALING NIET GEKREGEN!
Beste, Ik heb op 5november 2021 een iphone 13 pro max gekocht te Switch Genk. Mijn cashback ter waarde van €250 werd geaccepteert en had binnen de 8weken teruggestort moeten worden. Dit is nog altijd niet gebeurt , ik vraag mij af wanneer dit in orde zal komen. Mijn contractnummer is : BECY21032011Alvast bedankt!Met vriendelijke groeten,Gamze Kuyucak
Problemen met terugbetaling
Beste,Op 3/11/2021 kocht ik een Iphone 13 (256GB) ter waarde van €1059 bij Switch Waasland. Bij intekening op het abbonement Switch Club by Cyrana Exception + werd mij een cashback van €200 bevestigd. Er werd gecommuniceerd dat dit na 6 weken zou worden gestort op mijn bankrekening maar dit bleek niet gebeurd. Talloze telefoontjes naar Cyrana later waarin de betaaltermijn steeds wordt uitgesteld, staat dit cashbackbedrag na bijna 3 jaar nog steeds niet op mijn rekening. Kunnen jullie hierbij helpen?
Cashback
Dear,27th December 2021, I have purchased an iphone 13 promax from Switch store for higher price, but we were promised 250 euro cashback from Cyrana in collaboration with Sitch company at that time, Never received the cashback after more than two years. I am wondering how can I proceed with my complaint.Regards,Mina
Cash-back nog steeds niet ontvangen
Beste,Ik heb een bevestiging gekregen op 24-01-2023 van uitbetaling van de cash back (na formele klacht en verschillende telefoontjes naar hun klantendienst). Tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Dit sleept ondertussen al 2 jaar aan en steeds proberen ze andere uitvluchten te zoeken zoals problemen met het informaticasysteem... Na de bevestiging had ik toch verwacht dat het eindelijk in orde zou komen en dat het geld binnen de 3 maanden op mijn rekening zou staan. Ik heb ze hier dan ook 2 keer een herinnering voor gestuurd, zonder enige reactie te mogen ontvangen.Ik had ook al een telefonische bevestiging ontvangen op 28-01-2022. De voicemail heb ik hier ook nog van bewaard.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten