Terug

Cyrana,

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Cyrana

04/11/2023

Ik deed in april 2021 een nieuwe aankoop in de Switch winkel in Leuven, er werd mij tussen het papierwerk een soort spaarsysteem aangesmeerd om cashbacks te krijgen, samen met de belofte dat het vlot opzegbaar was. Omdat ik reeds jaren tevreden klant was bij Switch, had ik geen wantrouwen. Tot we een jaar later hebben gemerkt, dat er maandelijks bedragen via domiciliëring werden betaald aan het bedrijf Cyrana. In de boekhouding van onze zaak zijn deze ‘kleine’ bedragen doorheen het jaar niet onmiddellijk opgemerkt. Maar er is maandelijk eerst 24,99€ en daarna 49,99€ gestort aan Cyrana, de laatste 2 maanden zelfs 2 keer per maand. We zijn in totaal € 1.300 kwijt.Toen ik dit heb ontdekt, heb ik onmiddellijk alle domiciliëringen stopgezet. Ik ben aangifte gaan doen bij de politie en ik heb ook het bedrijf zelf proberen te contacteren (dit van mei tem juli 2022) maar zonder gevolg. Gezien het nu onlangs terug in de media is verschenen, probeer ik opnieuw via deze weg mijn centen toch terug te krijgen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform