Ik deed in april 2021 een nieuwe aankoop in de Switch winkel in Leuven, er werd mij tussen het papierwerk een soort spaarsysteem aangesmeerd om cashbacks te krijgen, samen met de belofte dat het vlot opzegbaar was. Omdat ik reeds jaren tevreden klant was bij Switch, had ik geen wantrouwen. Tot we een jaar later hebben gemerkt, dat er maandelijks bedragen via domiciliëring werden betaald aan het bedrijf Cyrana. In de boekhouding van onze zaak zijn deze ‘kleine’ bedragen doorheen het jaar niet onmiddellijk opgemerkt. Maar er is maandelijk eerst 24,99€ en daarna 49,99€ gestort aan Cyrana, de laatste 2 maanden zelfs 2 keer per maand. We zijn in totaal € 1.300 kwijt.Toen ik dit heb ontdekt, heb ik onmiddellijk alle domiciliëringen stopgezet. Ik ben aangifte gaan doen bij de politie en ik heb ook het bedrijf zelf proberen te contacteren (dit van mei tem juli 2022) maar zonder gevolg. Gezien het nu onlangs terug in de media is verschenen, probeer ik opnieuw via deze weg mijn centen toch terug te krijgen.