Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
valse adviesprijs / defect product
Geachte mevrouw/heer, Op [datum], heeft mijn moeder een "wireless doorbel" van dutch originals eletronics gekocht op vakantie veiling. Hij is vandaag toegekomen en werkt maar tot een afstand van 6m als hij werkt. De helft van de tijd gebeurd er niks als je op de bel drukt, tenzij je de knop voor 10 a 15 seconden ingedrukt houd. en zelfs dan werkt het niet altijd. Zelfs niet als je de zender en reciever recht tegen elkaar aan houd. Ook was de advies prijs iets van 34 euro. terwijl ik hetzelfde product zonder korting kan kopen op bol.com voor slechts 14 euro. enook op een andere website voor slechts 18 euro. Op vakantie veilingen waren er ook geen reviews zichtbaar. en het is duidelijk waarom als je kijkt naar de reviews op bol.com die allemaal klagen over defecte producten. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk om de valse adviesprijze nte onderzoekn , maar ook het niet tonen van recensies over het product. Met vriendelijke groeten, J.S
Voucher niet geldig
Toen ik een voucher wou gebruiken bleek die een geldigheidsduur te hebben en mocht ik hem niet gebruiken.
Voucher vermeld geen voorwaarden van aantal blz., toch toegepast door Canvascompany
Beste, Ik won 3 maanden geleden een veiling van een bon voor € 70 euro korting op een fotoboek bij Canvas Company. Omdat de website onduidelijk is over hoe je je project kan opslaan werkte ik hier 12u aan door. Uiteindelijk had ik een boek van 114 pagina's maar werkte mijn vouchercode niet. Na contact met canvascompany bleek dat die voucher enkel geldig was voor 144 pagina's. Dit stond echter niet op de voucher vermeld en mocht het er nog bijgestaan hebben bij de verkoop, wist ik dit na zoveel tijd niet meer. Dit moet dan ook op de voucher vermeld staan vind ik. Ook bij gebruik van de link op de voucher kom je niet naar een fotoboek van 144 pagina's. Ik moest deze voucher doorsturen en ze zouden €70 van mijn bedrag in mindering brengen wat € 84,... was. Nu krijg ik een factuur van € 26,94. Zij baseren zich op het bedrag van een boek van 144 pagina's. Was dit duidelijk op de voucher vermeld had ik misschien wel een boek van 144 pagina's begonnen maar het staat nergens vermeld. Nu moet ik € 12 euro meer betalen voor niets! Ik wil graag een terugbetaling hiervan. Tevens is de website vakantieveilingen.be niet meer toegankelijk voor mij dus de andere gewonnen veilingen kan ik ook niet meer bekijken. Gelukkig heb ik tijdig de vouchers gedownload.
Opleg tijdens vakanties
Beste, ik ben op 24 oktober naar Thermen Mineraal geweest met een gewonnen veiling op vakantieveilingen.be. Ik moest ineens 7,5 euro opleg betalen voor een schoolvakantie. Nochtans ging de schoolvakantie in de regio Mechelen pas de week erop door. Dit kan natuurlijk niet. In de voorwaarden staat idd. opleg tijdens Belgische schoolvakanties. Maar je moet natuurlijk de geldende schoolvakanties in de desbetreffende regio toepassen. Thermen Mineraal heeft zich verontschuldigd en raadde aan een klacht in te dienen bij vakantieveilingen. Dit heb ik gedaan maar vakantieveilingen houdt vol dat het in de voorwaarden stond. Ik vind dit bedrog, vakantieveilingen vraagt extra opleg bij Vlaamse diensten omwille van een Waalse vakantie? Mag dit wel? Volgens mij geldt de opleg enkel bij Waalse diensten tijdens Waalse vakanties en bij Vlaamse diensten tijdens Vlaamse vakanties. Mvg, D.S.
Voucher die ik kocht kan niet worden uitgevoerd door HelloFresh
Geachte mevrouw/heer, Ik zou graag hebben dat die VOUCHER die Kurt DHooge kocht, kan worden ingediend zoals het hoor en zodoende de HelloFresh korting van 100 euro verdeeld over 5boxen kan worden toegediend en kan gebruikt worden . Ik verzoek u mij binnen de [X] dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst
Product niet ontvangen
Beste, Ik bestelde een kledingrek op wieltjes.Het verschuldigde bedrag werd wel degelijk overgemaakt aan vakantieveilingen op 21 februari 2024. Wanneer ik dit nakijk op de website staat er 'in behandeling'. Wanneer ik vakantieveilingen contacteer zeggen ze dat ik met de firma bosb.nl contact dien op te nemen. Ik kom echter telkens op hun voicemail terecht en op mijn mailtjes gericht aan de firma krijg ik geen antwoord. Het product ging binnen de 5 dagen geleverd worden stond er op de website van vakantieveilingen. Nu zijn we intussen 3 maanden verder en heb ik nog steeds niets mogen ontvangen. Vakantieveilingen zelf reageert ook niet meer op mijn mailtjes. Ik wil mijn geld terug!!!!!
dubbelzinnige einddatum
BesteVia Vakantieveiligen hebben we op 30 april 2023 een overnachting bij Fletcher hotel gewonnen.In de loop van oktober 2023 hebben we nog nagekeken hoe lang deze voucher geldig was. Op de website (inloggen onder mijn account - gewonnen biedingen...) vonden we 'Geldigheid: aankomst dagelijks mogelijk t/m 31 oktober 2024'. alsook 'Reserveren kan maximaal 14 dagen voor aankomst'. (zie ook schermafdrukken).Nu blijkt dat deze voucher toch maar tot '31 October 2023' geldig is.Op zijn minst kan je spreken over onduidelijke of dubbelzinnige einddatum. Wij ervaren deze bieding als 'bedrog'.We zouden het appreciëren als jullie dit bedrijf minstens kunnen aanspreken over deze tegenstrijdige einddata.Alvast bedanktmvgRudi & GratianneVerbeke - MobouckMenensesteenweg 308940 Wervik
geen reservering mogelijk
Beste, Ik bestelde een voucher bij vakantieveilingen voor een sauna bij thermen londerzeel op 17/05/23 (ik was dit helaas uit het oog verloren) . Deze voucher is geldig tot 16/11/23. In de voorwaarden staat minimaal 72 uur van tevoren reserveren waar ik dus nog altijd aan voldoe. Bij data staat ook te lezen ‘geldig t/m 6 maanden na het winnen van de veiling’. Nu blijkt dat ik niet kan reserveren (niets beschikbaar??? en dat bij dit weer bij een sauna ???). Ik heb vakantieveilingen gecontacteerd maar daar maakt men zich er eenvoudig van af dat ik dan maar langer geleden had moeten reserveren.Hun uitleg : ‘er staat te lezen op voucher Reserveer snel, voordat jouw datum volgeboekt is!’ Ik denk daarbij dan aan mijn gewenste dag niet aan iets anders. Men refereert daar nu graag naar maar dit zinnetje staat bij de titel Data.Dit zinnetje is geen onderdeel van de voorwaarden.Zij kunnen mij geen oplossing bieden bijvoorbeeld bon verlengen met paar weken wat ik oké vind - andere bon geven - geld terug - of andere - 5€ korting wil men nog wel doen maar dat staat niet in verhouding tot de aankoop. Men zegt dat de bon hoe dan ook vervalt nu omdat er geen reservatie kan ingegeven worden ook al is de einddatum niet verlopen en de voorwaarden nog altijd allemaal vervult. Ik ben akkoord dat ik aan de late kant ben maar dat er geen oplossing mogelijk is en dat ik gewoon mijn geld kwijt terwijl al de voorwaarden nog vervult zijn vind ik niet kunnen.Er is ook nergens melding van het maximaal aan beschikbare plaatsen per dag, maand.Men zou dus honderden bonnen kunnen verkopen die allemaal komen te vervallen (geld kwijt) terwijl er maar beperkte plaatsen beschikbaar zijn. Dit lijkt me niet correct.Graag zie ik uw reactie tegemoet.Bij voorbaat dank.Met vriendelijke groeten,Koen
Beschadigde horlogebox zonder horloge
Heb een klacht ingediend via hun site met foto’s maar tot vandaag nog geen reactie gekregen dit was vorige week.
Geannuleerde aankoop van herenhorloge Aeromeister Blast
Goedendag, ik heb op 29 September geboden op een herenhorloge Aeromeister Blast AM2102 en gewonnen. Ik word gefeliciteerd als winnaar en ga over naar de betaling van deze herenhorloge op 29 September.-Uw bedrijf meld onder gewonnen veilingen dat mijn horloge verzonden zal worden op 05 Oktober. -Op 06 Oktober staat onder gewonnen veilingen mijn betaalde herenhorloge ineens als geannuleerd..?-Op 06 Oktober meld ik jullie klantendienst met de actie die jullie nemen en krijg ik een terugmelding van jullie dat de aangekochten herenhorloge niet meer op voorraad was. En mijn gestort bedrag terug gestort zal worden binnen de 14 dagen. (en dit zonder enige vergoeding)-Deze veiling is onder toezicht van een gerechtsdeurwaarder.-Hoe kan een gewonnen product en onmiddellijk betaald nog na mijn betaling verder geveild worden met een verkoop aan 62€ zonder veilingkosten en verzendkosten.Als ik zogezegd het allerlaatste product had gekocht heb aan 34€ (of 47,50€ alle kosten inbegrepen.)- Heb tussen 29 September en 05 Oktober nog 18 producten aangekocht.-Ik eis mijn aangekocht product op of een Alpha Sierra Prototype-X No.3-Daar ik schade lijdt door het niet in het bezit zijn van deze herenhorloge.Gelieve mij verder op de hoogte te houden van deze klacht.Bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten