Terug

Voucher die ik kocht kan niet worden uitgevoerd door HelloFresh

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

K. D.

Naar: VakantieVeilingen

12/09/2024

Geachte mevrouw/heer, Ik zou graag hebben dat die VOUCHER die Kurt DHooge kocht, kan worden ingediend zoals het hoor en zodoende de HelloFresh korting van 100 euro verdeeld over 5boxen kan worden toegediend en kan gebruikt worden . Ik verzoek u mij binnen de [X] dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst

Berichten (2)

VakantieVeilingen

Naar: K. D.

14/09/2024

Beste Klachten,Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen. Kun je in iets meer detail beschrijven wat er niet lukt, wanneer het fout gaat, en wat je al geprobeerd hebt om het zelf op te lossen. Om welke veilingen het gaat, welke veiling goed gaat, welke niet; elk andere detail wat belangrijk is. Op deze manier kunnen wij namelijk beter een oplossing vinden. We wachten je bericht af. Fijne dag en tot ziens.Heb je nog vragen? Laat het ons weten. We helpen je graag.Met vriendelijke groet,TommyVeilingadviseur VakantieVeilingens:www.vakantieveilingen.be/serviceOn Thu, 12 Sep at 7:45 PM , Klachten klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌Deze e-mail en de inhoud daarvan zijn vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de persoon of entiteit aan wie deze is geadresseerd. Indien deze e-mail niet voor u is bestemd, verzoeken wij u ons daarover te informeren en de e-mail en eventuele kopieën daarvan volledig te verwijderen. Talpa Network is niet aansprakelijk voor de juiste en volledige verzending van de inhoud van deze e-mail of voor de tijdige ontvangst ervan. Talpa Network garandeert niet dat deze e-mail vrij is van virussen, intercepties, of de tussenkomst van onbevoegde derden en is niet aansprakelijk voor eventuele schade als gevolg daarvan. Talpa Network B.V. is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72013176.3120913:1135188

K. D.

Naar: VakantieVeilingen

14/09/2024

Geachte ik zelf heb al geprobeerd bij Hello Fresh om de VOUCHER te verkrijgen maar dit gaat niet . ben zelf al heel lang bezig geweest te lang dat is niet de bedoeling van een aankoop denk ik. ik zal je bijlagen sturen om wat het juist gaat .


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform