Terug

Beschadigde horlogebox zonder horloge

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. N.

Naar: VakantieVeilingen

24/10/2023

Heb een klacht ingediend via hun site met foto’s maar tot vandaag nog geen reactie gekregen dit was vorige week.

Berichten (3)

VakantieVeilingen

Naar: S. N.

24/10/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2727051. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.   Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

S. N.

Naar: VakantieVeilingen

30/10/2023

Beste, heb 25 Oktober van Aya veiling adviseur een mail gekregen om meer bewijs over de bruine verpakking? Heb geantwoord per mail naar jullie klantendienst dat de witte verpakkingsdoos intakt was dus geen schade langst de buitenkant alleen horloge ontbreekt en horlogebox is totaal vernield met in bijlage foto’s . Graag toch respons op mijn vraag hoe dit wordt opgelost. Had graag mijn geld terug gezien of een nieuwe zending van de betaalde horloge.

VakantieVeilingen

Naar: S. N.

30/10/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2734643. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.   Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform