Meest recente klachten

F. S.
2/09/2025

valse adviesprijs / defect product

Geachte mevrouw/heer, Op [datum], heeft mijn moeder een "wireless doorbel" van dutch originals eletronics gekocht op vakantie veiling. Hij is vandaag toegekomen en werkt maar tot een afstand van 6m als hij werkt. De helft van de tijd gebeurd er niks als je op de bel drukt, tenzij je de knop voor 10 a 15 seconden ingedrukt houd. en zelfs dan werkt het niet altijd. Zelfs niet als je de zender en reciever recht tegen elkaar aan houd. Ook was de advies prijs iets van 34 euro. terwijl ik hetzelfde product zonder korting kan kopen op bol.com voor slechts 14 euro. enook op een andere website voor slechts 18 euro. Op vakantie veilingen waren er ook geen reviews zichtbaar. en het is duidelijk waarom als je kijkt naar de reviews op bol.com die allemaal klagen over defecte producten. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk om de valse adviesprijze nte onderzoekn , maar ook het niet tonen van recensies over het product. Met vriendelijke groeten, J.S

In behandeling
D. A.
12/05/2025

Voucher niet geldig

Toen ik een voucher wou gebruiken bleek die een geldigheidsduur te hebben en mocht ik hem niet gebruiken.

Opgelost
G. L.
10/12/2024

Voucher vermeld geen voorwaarden van aantal blz., toch toegepast door Canvascompany

Beste, Ik won 3 maanden geleden een veiling van een bon voor € 70 euro korting op een fotoboek bij Canvas Company. Omdat de website onduidelijk is over hoe je je project kan opslaan werkte ik hier 12u aan door. Uiteindelijk had ik een boek van 114 pagina's maar werkte mijn vouchercode niet. Na contact met canvascompany bleek dat die voucher enkel geldig was voor 144 pagina's. Dit stond echter niet op de voucher vermeld en mocht het er nog bijgestaan hebben bij de verkoop, wist ik dit na zoveel tijd niet meer. Dit moet dan ook op de voucher vermeld staan vind ik. Ook bij gebruik van de link op de voucher kom je niet naar een fotoboek van 144 pagina's. Ik moest deze voucher doorsturen en ze zouden €70 van mijn bedrag in mindering brengen wat € 84,... was. Nu krijg ik een factuur van € 26,94. Zij baseren zich op het bedrag van een boek van 144 pagina's. Was dit duidelijk op de voucher vermeld had ik misschien wel een boek van 144 pagina's begonnen maar het staat nergens vermeld. Nu moet ik € 12 euro meer betalen voor niets! Ik wil graag een terugbetaling hiervan. Tevens is de website vakantieveilingen.be niet meer toegankelijk voor mij dus de andere gewonnen veilingen kan ik ook niet meer bekijken. Gelukkig heb ik tijdig de vouchers gedownload.

Afgesloten
D. S.
6/11/2024

Opleg tijdens vakanties

Beste, ik ben op 24 oktober naar Thermen Mineraal geweest met een gewonnen veiling op vakantieveilingen.be. Ik moest ineens 7,5 euro opleg betalen voor een schoolvakantie. Nochtans ging de schoolvakantie in de regio Mechelen pas de week erop door. Dit kan natuurlijk niet. In de voorwaarden staat idd. opleg tijdens Belgische schoolvakanties. Maar je moet natuurlijk de geldende schoolvakanties in de desbetreffende regio toepassen. Thermen Mineraal heeft zich verontschuldigd en raadde aan een klacht in te dienen bij vakantieveilingen. Dit heb ik gedaan maar vakantieveilingen houdt vol dat het in de voorwaarden stond. Ik vind dit bedrog, vakantieveilingen vraagt extra opleg bij Vlaamse diensten omwille van een Waalse vakantie? Mag dit wel? Volgens mij geldt de opleg enkel bij Waalse diensten tijdens Waalse vakanties en bij Vlaamse diensten tijdens Vlaamse vakanties. Mvg, D.S.

Afgesloten
K. D.
12/09/2024

Voucher die ik kocht kan niet worden uitgevoerd door HelloFresh

Geachte mevrouw/heer, Ik zou graag hebben dat die VOUCHER die Kurt DHooge kocht, kan worden ingediend zoals het hoor en zodoende de HelloFresh korting van 100 euro verdeeld over 5boxen kan worden toegediend en kan gebruikt worden . Ik verzoek u mij binnen de [X] dagen in te lichten van uw verdere regeling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: - Offerte/Overeenkomst

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform