Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
E. D.
13/11/2024

Terugbetaling concerttickets

Beste, Ik had 2 tickets voor het concert van Lauren Hill. Deze heb ik met annulatieverzekering gekocht. Ik heb al 2 mails gestuurd maar nog steeds geen reactie. Graag jullie advies.

Afgesloten
T. V.
28/10/2024

Weigering uitbetaling verzekering

Ik heb hier een annulatieverzekering voor een reis naar de fillipijnen. Ginder ben ik zwaar ziek geworden aan de luchtwegen. Ik ben naar een dokter gegaan en deze heeft mij een reisverbod opgelegd wegens vrees voor beschadiging aan de oren die het vliegen zou kunnen veroorzaken. Ik heb hierop verschillende telefoons gedaan (ik denk 4 keer) naar de verzekeraar om te informeren. Zei beweerden telkens dat er een dossier werd opgemaakt en dat ze mij via mail doe nummer zouden laten weten alsook verdere instructies. Dit bleek telkens gelogen aangezien ik telkens bij het volgende telefoontje te horen kreeg dat er geen enkel dossier geopend was via mijn polis. Na het laatste telefoontje is dat dan uiteindelijk wel gebeurt. Terug thuis heb ik hen alles bezorgt waar ze om vroegen. Hierop kreeg ik geen reactie tot ik na een tijd dreigde testaankoop in te schakelen. Dan kreeg ik antwoord dat mijn claim door de medische dienst is goedgekeurd en de opdracht om niet medische kosten naar een ander emailadres te sturen. Dit heb ik dan gedaan op 8 september. Achteraf nog een paar mails om te vragen waar de reactie blijft maar helaas weigeren ze nu op dit adres ook te anwoorden. Ik wil dat ze mij uitbetalen voor de vliegtickets en het hotel voor die weel, wat door mijn polis ook gedekt is.

Opgelost
E. Q.
4/08/2024

Annulering tickets evenement

Ik had tickets geboekt voor een aankomend evenement. Deze heb ik echter proberen te annuleren vorige week. Ik nam namelijk een annuleringsverzekering erbij, Maar van hulp of afhandeling komt niks in huis. Ik krijg enkel alleen maar de mail dat ze alle documenten hebben ontvangen maar dat het druk is en het langer kan duren dan normaal maar voogede week zaterdag 10 augustus vindt het evenement plaats. We kunnen niet gaan en willen ons geld terug. Maar eenig verder contact ontbreekt. Is het nu geannuleerd of niet? Is de vraag die we ons stellen. Ticket master zij voor vragen ivm annulering gelieve u verzekeraar in orde te brengen. Dit weten we, maar hier loopt het fout. Wij moeten onze aankoop annuleren, Maar dit lukt niet.

Opgelost
S. C.
4/12/2023

Herstelling wasmachine

Beste,Wij hebben nu al 2 weken verschillende keren contact gehad met Allianz ivm de herstelling van onze wasmachine. Allianz is de partij die dit zou afhandelen onder de comfort care bonus van Eneco. We zijn verschillende keren heen en weer gestuurd tussen beide partijen waarbij meermaals een herstelling werd toegezegd en een technieker zou contact opnemen. Dit is telkens niet gebeurd.Vorige vrijdag werd dit weer aangegeven door Allianz en weer is dit niet gebeurd. Wij zullen vandaag weer terug moeten bellen.

Opgelost
S. V.
2/10/2023

Geen antwoord

Beste,Ik krijg geen antwoord op mijn mails. Ik heb gebeld waarbij ik na een tijd een bandopname ontvang dat er een wachttijd is voor de behandeling. Op de website krijg ik steeds een foutmelding. Het gaat over de polis van een Europese bijstandverzekering voor de wagen. Hotelkosten zouden inbegrepen zijn en we wensen een terugbetaling.Alvast bedankt.Mvg,Sarah Van Vreckem

Afgesloten
E. W.
13/06/2023

stopzetting polis

BesteWij hadden een doorlopende annuleringsverzekering bij Allianz lopen tot en met 30 maart 2023. In de polis staat dat we voor 30 maart 2023 de nieuwe polis en voorwaarden zouden ontvangen om hier al dan niet mee akkoord te gaan. Echter hebben wij pas op 30 mei 2023 de nieuwe polis ontvangen voor 30 maart 2023 en wil Allianz deze nu met terugwerkende kracht in werking stellen. Wij gaan niet akkoord met de nieuwe voorwaarden en aangezien de nieuwe voorwaarden ons te laat zijn meegedeeld, wensen we de polis per 30 maart 2023 stop te zetten zonder dat er nieuwe kosten worden aangerekend. Dit werd al per mail gecommuniceerd, maar die bleef onbeantwoord. Daarentegen ontvingen we per post een aanmaning voor het volledige bedrag van het nieuwe jaar. Hierbij dienen we officieel bezwaar in tegen de openstaande factuur en eisen dat eender welke pogingen tot inning on hold worden gezet. Graag kregen we een snelle reactie per mail.

Opgelost
J. D.
18/02/2023

Problemen met terugbetaling

Beste, April vorig jaar hebben wij een reis voor 4 volwassenen en 2 kinderen geboekt naar Disneyland. Wij zouden vertrekken op 3 oktober 2022. Bij het boeken hebben wij ook een optionele annulatieverzekering afgesloten die Disneyland aangeboden heeft, en die via Allianz zou lopen. De nacht voor we gingen vertrekken, op 2 oktober 2022, werd onze oudste zoon ziek, en zijn we naar de spoeddienst van het ziekenhuis geweest in Eeklo. Hier hebben de dokters beslist om hem onmiddellijk op te nemen, en hij is pas 7 oktober 2022 ontslagen uit het ziekenhuis. Ik heb 3 oktober laten weten aan Disneyland dat wij niet zouden komen omwille van de opname van onze zoon. Zij zeiden dat het verblijf toch ging moeten betaald worden (wat al gebeurd was), en dat we onze annulatieverzekering konden aanspreken voor de terugbetaling. Die dag heb ik Allianz nog gecontacteerd en alle gevraagde documenten (attesten, bewijs familie, ...) geüpload op hun online platform. Sinds 4 oktober bel ik om de 2 weken naar Allianz om te vragen wanneer de terugbetaling zal plaatsvinden. Telkens word ik aan het lijntje gehouden en zegt men dat ze eerst eens gaan kijken of ik alle documenten goed heb geüpload (dan zetten ze mij 10 minuten in een wachtlijn). Dan komt er weer iemand aan de lijn en melden ze me dat alles in orde is, maar dat we moeten wachten op onze terugbetaling. Ik vraag telkens hoe lang dit kan duren en daar geven ze geen antwoord op. Het kan toch niet zijn dat men een annulatieverzekering afsluit en meer dan 5 maanden moet wachten op hun terugbetaling? Het gaat over een bedrag van +- 1600 eur.

Opgelost
M. D.
7/06/2021

Schade aan wagen door slechte takeldienst

Beste,Mijn wagen had een platte band zonder schade aan de wagen. De assistance werd verwittigd, deze kwam niet opdagen na een uur. Tweede maal gebeld, na 2u was de takeldienst ter plaatse. Er was toen geen schade aan de wagen. De persoon kreeg mijn wiel er niet af en sloeg toen met een hamer en houten blok op het wiel. Uiteindelijk moest ik in de wagen kruipen en het wiel naar buiten draaien en dan kreeg deze persoon het wiel er pas af. Hij had toen al langer dan 5min op het wiel zitten slaan. Bij het neerzetten van de wagen merk ik schade op aan de luchtgeleiding(140€ schade volgens de garage. De persoon had ik er ermee geconfronteerd en hij beweerde dat het niet van hem was. Ik maakte de melding dat het daarstraks nog niet was. Ik kon zo ook niet verder rijden met de wagen dus heeft de persoon de schade(plastiek baget) verwijdert. En zei laat maar maken in de garage.Navraag gedaan bij de volvo garage waar ze mij verzekerd hebben dat dit geen gewoon schade/slijtage is. Dat is enkel afhankelijk van de onbekwame takeldienst.Klacht neergelegd bij de assistance maar de tegenpartij komt met een ander verhaal af. Dat ik zelf de wagen heb ik kapot door 3km te rijden.Schandelig dat ze hun verantwoordelijkheid niet nemen! Ik ben niet verantwoordelijk voor de schade en ga hier ook niet voor opdraaien. Ik wens dat de schade vergoed wordt door de takeldienst of verzekering maar ik draai hier niet voor op.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform