Meest recente klachten

E. D.
13/11/2024

Terugbetaling concerttickets

Beste, Ik had 2 tickets voor het concert van Lauren Hill. Deze heb ik met annulatieverzekering gekocht. Ik heb al 2 mails gestuurd maar nog steeds geen reactie. Graag jullie advies.

Afgesloten
T. V.
28/10/2024

Weigering uitbetaling verzekering

Ik heb hier een annulatieverzekering voor een reis naar de fillipijnen. Ginder ben ik zwaar ziek geworden aan de luchtwegen. Ik ben naar een dokter gegaan en deze heeft mij een reisverbod opgelegd wegens vrees voor beschadiging aan de oren die het vliegen zou kunnen veroorzaken. Ik heb hierop verschillende telefoons gedaan (ik denk 4 keer) naar de verzekeraar om te informeren. Zei beweerden telkens dat er een dossier werd opgemaakt en dat ze mij via mail doe nummer zouden laten weten alsook verdere instructies. Dit bleek telkens gelogen aangezien ik telkens bij het volgende telefoontje te horen kreeg dat er geen enkel dossier geopend was via mijn polis. Na het laatste telefoontje is dat dan uiteindelijk wel gebeurt. Terug thuis heb ik hen alles bezorgt waar ze om vroegen. Hierop kreeg ik geen reactie tot ik na een tijd dreigde testaankoop in te schakelen. Dan kreeg ik antwoord dat mijn claim door de medische dienst is goedgekeurd en de opdracht om niet medische kosten naar een ander emailadres te sturen. Dit heb ik dan gedaan op 8 september. Achteraf nog een paar mails om te vragen waar de reactie blijft maar helaas weigeren ze nu op dit adres ook te anwoorden. Ik wil dat ze mij uitbetalen voor de vliegtickets en het hotel voor die weel, wat door mijn polis ook gedekt is.

Opgelost
E. Q.
4/08/2024

Annulering tickets evenement

Ik had tickets geboekt voor een aankomend evenement. Deze heb ik echter proberen te annuleren vorige week. Ik nam namelijk een annuleringsverzekering erbij, Maar van hulp of afhandeling komt niks in huis. Ik krijg enkel alleen maar de mail dat ze alle documenten hebben ontvangen maar dat het druk is en het langer kan duren dan normaal maar voogede week zaterdag 10 augustus vindt het evenement plaats. We kunnen niet gaan en willen ons geld terug. Maar eenig verder contact ontbreekt. Is het nu geannuleerd of niet? Is de vraag die we ons stellen. Ticket master zij voor vragen ivm annulering gelieve u verzekeraar in orde te brengen. Dit weten we, maar hier loopt het fout. Wij moeten onze aankoop annuleren, Maar dit lukt niet.

Opgelost
S. C.
4/12/2023

Herstelling wasmachine

Beste,Wij hebben nu al 2 weken verschillende keren contact gehad met Allianz ivm de herstelling van onze wasmachine. Allianz is de partij die dit zou afhandelen onder de comfort care bonus van Eneco. We zijn verschillende keren heen en weer gestuurd tussen beide partijen waarbij meermaals een herstelling werd toegezegd en een technieker zou contact opnemen. Dit is telkens niet gebeurd.Vorige vrijdag werd dit weer aangegeven door Allianz en weer is dit niet gebeurd. Wij zullen vandaag weer terug moeten bellen.

Opgelost
S. V.
2/10/2023

Geen antwoord

Beste,Ik krijg geen antwoord op mijn mails. Ik heb gebeld waarbij ik na een tijd een bandopname ontvang dat er een wachttijd is voor de behandeling. Op de website krijg ik steeds een foutmelding. Het gaat over de polis van een Europese bijstandverzekering voor de wagen. Hotelkosten zouden inbegrepen zijn en we wensen een terugbetaling.Alvast bedankt.Mvg,Sarah Van Vreckem

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform