Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
terugbetaling
Geachte mevrouw, heer, Op 9 september 2023 kocht ik bij u een Beko DS7534RXW droogkast (bestelnummer 296835) voor € 527,00. Tot op heden werd dit toestel niet geleverd. U stelde een vervangtoestel voor (Whirlpool FFT M10 72 BE), maar ook dit werd niet geleverd. In uw laatste e-mail van 1 oktober 2024 gaf u aan dat LOMMELEN NV genoodzaakt was de website offline te halen en dat er in samenwerking met raadslieden naar een oplossing werd gezocht. Intussen zijn we bijna vier maanden verder en heb ik nog steeds geen enkele update ontvangen. Ik verzoek u dan ook het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten. Met vriendelijke groet, Jan Dekelver
Elktro Lommelen
Geachte mevrouw/heer, Op 6 januari 2024 kocht ik een KI96NVFD0 iQ300 Inbouw koel-vriescombinatie 193.5 x 55.8 cm Vlakscharnier Siemens in uw winkel en betaalde ik er1.276,00 euro voor. U deelde mij op 9 augustus mee dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,
Geen levering
Op 8 mei 2024 heb ik voor mijn buurvrouw 2 stellen dampkapfilters besteld van het merk Novy (692,060) ter waarde van 230 euro. We hebben dit uitgevoerd op de tablet van m'n buurvrouw met name Krista De Forche . Door omstandigheden zijn de mails alsook bestelbon verloren gegaan doch we hebben het bewijs van betaling. Na ongeveer 3 maanden heb ik een mail gestuurd met de vraag waar die filters bleven? Antwoord was in week 38. De volgende mail die we gestuurd hebben kregen we als antwoord dat de site van Lommelen off line is gehaald. Hoe komen we aan die filters ofwel aan het geld?
Annulatie bestelling
Ik bestelde op04/09/2023 een dampkap Elica t.w.v. 266 euro. Op 19/09/2023 annuleerde ik de bestelling maar na ettelijke emails heb ik nooit mijn geld terug gezien. Dan ik via Testaankoop, dossiernr.09988597, ref.I00D3X01tm5n.1500MI0Hy0hh. Tot hiertoe zonder gevolg.
Terugbetaling
Oven besteld op 13 september 2023 week 37 Na 14 weken nog steeds geen oven en geld teruggevraagd. Nog altijd geen geld teruggekregen!
Niet levering
Beste, Na maanden wachten en mailverkeer, stel ik u in gebreke van levering van onze koffieautomaat met bestelnummer 316770. Aangezien er geen levering is gebeurd na meer dan 4 maanden zal ik onze overeenkomst als ontbonden beschouwen. Gelet op de ernstige contractuele wanprestatie, eis ik mijn geld, 1858€ terug. Groeten M.D.
Product niet geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op21 november 2022 kocht ik een AEG inbouwkoelkast SKB688E1AF in uw online winkel en betaalde ik € 428,00 . Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen in week 51/52 2022 zou plaatsvinden. De koelkast is echter tot op de dag van vandaag, helemaal niet geleverd. Ondanks meerdere verzoeken van mijn kant voor terugstorten van de betaling, is ook dat niet gedaan. Ik heb dus geen koelkast en ben € 428,00 armer. Ik verzoek derhalve nogmaals om de € 428,00 terug te storten op mijn rekeningnummer. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Geen terugbetaling ontvangen
Op 1 januari bestelden we een koelkast bij Elektro Lommelen. De levertermijn werd telkens met enkele weken uitgesteld. Begin juli waren we het beu en annuleerden de bestelling. We vroegen via het formulier op de website een terugbetaling aan, welke ook via mail bevestigd werd. Het geld hebben we echter nooit ontvangen. Na meerdere aanmaningen om te betalen ('maar dit is al lang gebeurd door onze dienst') en het dreigement om klacht in te dienen, hebben we geen reactie meer ontvangen (= 21/08). We wachten nog steeds op de terugbetaling van €448,00. De gevonden berichten over het offline gaan van deze webwinkel beloven echter niet veel goeds?
geen terugbetaling ontvangen
Beste Ik heb een koelkast besteld bij electro van lommelen op 28/05/2024. Deze was niet meer in voorraad. Terugbetaling gevraagd al meerdere keren, ookal de nodige zaken hiervoor ingevuld via de site. Maar geen respons op de vele mails. Nog steeds is dit niet in orde. Het gaat over een bedrag van 669,99 euro. Bestelformulier in bijlage. Mvg An
Geen levering
Beste Ik bestelde online een microgolfoven bij Lommelen NV en betaalde vooruit via overschrijving. Op de bestelbon werd gezegd dat het toestel zou geleverd worden na betaling. We zijn nu 37 dagen later en het toestel is nog niet geleverd. De website bestaat niet meer en de firma is op geen enkele manier te bereiken. Wat kan ik doen? Vr. groeten Sylvie De Mars
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten