Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 719
- Aantal klachten *
- 82
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
terugbetaling
Geachte mevrouw, heer, Op 9 september 2023 kocht ik bij u een Beko DS7534RXW droogkast (bestelnummer 296835) voor € 527,00. Tot op heden werd dit toestel niet geleverd. U stelde een vervangtoestel voor (Whirlpool FFT M10 72 BE), maar ook dit werd niet geleverd. In uw laatste e-mail van 1 oktober 2024 gaf u aan dat LOMMELEN NV genoodzaakt was de website offline te halen en dat er in samenwerking met raadslieden naar een oplossing werd gezocht. Intussen zijn we bijna vier maanden verder en heb ik nog steeds geen enkele update ontvangen. Ik verzoek u dan ook het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk terug te storten. Met vriendelijke groet, Jan Dekelver
Elktro Lommelen
Geachte mevrouw/heer, Op 6 januari 2024 kocht ik een KI96NVFD0 iQ300 Inbouw koel-vriescombinatie 193.5 x 55.8 cm Vlakscharnier Siemens in uw winkel en betaalde ik er1.276,00 euro voor. U deelde mij op 9 augustus mee dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,
Geen levering
Op 8 mei 2024 heb ik voor mijn buurvrouw 2 stellen dampkapfilters besteld van het merk Novy (692,060) ter waarde van 230 euro. We hebben dit uitgevoerd op de tablet van m'n buurvrouw met name Krista De Forche . Door omstandigheden zijn de mails alsook bestelbon verloren gegaan doch we hebben het bewijs van betaling. Na ongeveer 3 maanden heb ik een mail gestuurd met de vraag waar die filters bleven? Antwoord was in week 38. De volgende mail die we gestuurd hebben kregen we als antwoord dat de site van Lommelen off line is gehaald. Hoe komen we aan die filters ofwel aan het geld?
Annulatie bestelling
Ik bestelde op04/09/2023 een dampkap Elica t.w.v. 266 euro. Op 19/09/2023 annuleerde ik de bestelling maar na ettelijke emails heb ik nooit mijn geld terug gezien. Dan ik via Testaankoop, dossiernr.09988597, ref.I00D3X01tm5n.1500MI0Hy0hh. Tot hiertoe zonder gevolg.
Terugbetaling
Oven besteld op 13 september 2023 week 37 Na 14 weken nog steeds geen oven en geld teruggevraagd. Nog altijd geen geld teruggekregen!
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten