Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
H. V.
18/05/2025

Defecte jacuzzi

Beste Op 2 april kochten wij een jacuzzi aan bij Brico Planit als cadeau voor onze dochter. Na twee weken gaf het toestel een foutmelding. De reden die het aangaf was verontreinigd water. Aangezien het een nieuw toestel was, kon dit niet. Brico Planit liet onze dochter weten dat ze een case online moest openen. Wat geen service was. We kochten hem speciaal niet online om een goede dienst na verkoop te hebben. Aangezien het niet anders kon, deden we dat. Ondertussen zijn we bijna 2 maanden verder. Ze houden ons aan het lijntje met vragen om foto's en filmpjes door te sturen. Hun online platform is niet zwaar genoeg dus moeten de filmpjes nu via We Transfer doorgestuurd worden. Echter niet zomaar de gratis versie van WeTransfer die 3 dagen geldig is, we diende een betalende link aan te maken die 7 dagen geldig is. We hebben evenwel toch voor de link van 3 dagen gekozen. Iemand die niet computer vaardig is slaagt hier dus al niet in. We vinden deze service allesbehalve. We betaalden hiervoor 649 euro en onze dochter heeft tot op heden geen geniet van haar geschenk. Hopelijk kunnen jullie ons wel verder helpen. Mvg Fam Versele-Breydels

Opgelost
K. A.
10/08/2023

Pomp jacuzzi

Ik koop op 12/5 een intex jacuzzi Op 25/7 werkt de pomp niet meer ( foutcode E 90) ik ververs het water, de filter enz enz pomp is niet meer aan te krijgen vervolgens contacteer ik de klantendienst en ze sturen mij een nieuwe pomp op, ik installeer deze direct na ontvangst op het controlepaneel, Ik plaats deze terug op de jacuzzi en deze werkt, ik natuurlijk blij, 1 dag later wil ik deze terug opzetten en de nieuwe pomp doet het weer niet, weer foutcode e90 ik ververs het water weer, nieuwe filter niets helpt nog. Ik weet perfect hoe je het water moet onderhouden want heb al jaren een jacuzzi van intex en heb nog nooit zo problemen gehad. Wat nu ik vertrouw dit nieuwe apparaat niet meer, er moet een ander productie probleem zijn maar dat gaan ze nooit toegeven. Eer dat dit fatsoenlijk geregeld is en ik plezier heb van deze aankoop is de zomer voorbij

Afgesloten
Y. S.
13/06/2023

Bestelling onvolledig

Beste, via bol.com verkoopt outathome.com artikelen als partner. Op 31 mei 2023 kocht ik een Lay-Z-Spa met bij de specificaties onder meer 'inclusief grondzeil'. Een week na levering werd het grondzeil nog steeds niet ontvangen.Nadat ik de firma contacteerde weigeren zij het grondzeil toe te sturen aangezien dit volgens hen niet inclusief is. Ze leggen de verantwoordelijkheid bij bol.com met als reden: Wij begrijpen uw ontevredenheid, maar helaas ligt de fout hier bij de informatie die door Bol.com wordt weergegeven bij de productomschrijving. Bij Bol kunnen alle verkopers informatie aanleveren, wat soms leidt tot fouten.https://www.bol.com/be/nl/p/lay-z-spa-milan-plus-met-wifi-en-freeze-shield/9200000125481415/?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Afgesloten
I. S.
22/07/2022

defect toestel

Beste,Op datum van 10/05/2021 volgende items aangekochtHallo Igor,Je bestelling met referentie #5294 is klaargemaakt en zal eerstdaags worden geleverd.Bestelling #5294 07/05/2021 Product Aantal PrijsBestway Flowclear Zandfilterpomp 5.678 l/u 1 € 210,00 Didak compacte zwembad warmtepomp 1 € 379,00 BSI Start Set 1 € 65,50 LANGWERKEND CHLOOR 200 G TABLETTEN 1 KG 1 € 13,95 Zeoliet Super 10 kg 2 € 29,90 Subtotaal: € 698,35Verzending: Gratis leveringBetaalmethode: BancontactTotaal: € 698,35 (inclusief € 121,21 BTW) Betaling voltooid met BancontactFactuuradresIgor SoeteBelgië 0491592003 igorsoete@gmail.com VerzendadresIgor SoeteNogmaals hartelijk bedankt voor je vertrouwen en we hopen je snel terug te zien! Met vriendelijke groet,Team | Out at HomeNa de warmtepomp 1 zomer lang perfect kunnen gebruikt te hebben zoals voorgeschreven afgesloten en bewaard in huis in de warmte en droogte, half mei 2022 terug op volledig dezelfde wijze gemonteerd/aangesloten. maar warmetpomp draait en geeft totaal geen warmte meer af.Eerst via site outathome.be live-chat dit probleem gemeld.daar kreeg ik direct de vraag over de installatie aansluitingen, bypass en aansluiten zonder verlengsnoer en de nodige foto's voor bewijs. Foto's verzonden en verschillende berichten over en weer gezonden.Verschillende malen gemeld dat het de zomer ervoor wel perfect gewerkt heeft. Uiteindelijk toch gekeken voor bypass en aparte stekkers zonder verlengsnoer. Maar zoals ik al zelf goed wist loste dit niets op.Na nog enkele malen ter vergeefs proberen opstarten opgegeven en terug gedemonteerd en terug binnen gezet in garage.Nu via e-mail dit probleem aangeklaagd.Waarna volgende e-mails over en weer gegaan zijn:21/07/2022Beste,Na al eens telefonisch contact te hebben over het niet meer werken van aangekochte Didak compacte zwembad warmtepomp op datum van 10 mei 2021 zou ik toch graag een oplossing verkrijgen. De garantie is volgens mij nog niet verlopen.Ik heb deze aangesloten zoals het hoort maar werkt niet meer.Ondertussen heb ik deze er van tussen gehaald en apart gezet.Hopende op een goeie oplossing voor dit serieuze probleem.Want dit was toch wel geen goedkope aankoop.Met vriendelijke groetenIgorBeste Igor,Bedankt voor uw bericht.U heeft eerder contact opgenomen met ons. Ik had u geadviseerd om gebruik te maken van een bypass set en de warmtepomp niet aan te sluiten via een verlengsnoer. Heeft u de adviezen opgevolgd? Zo ja, is het probleem hierdoor niet opgelost.Ik kijk uit naar uw reactie.Met vriendelijke groet,JuanitaOut at HomeBeste,Beide heb ik toegepast. Pomp geeft nog steeds geen warmteMet vriendelijke groetenIgorBeste Igor,Jammer om te horen dat de warmtepomp niet werkt.Heeft u de pomp in direct zonlicht staan? Zo ja, kunt u de pomp onder een afdakje plaatsen, anders kan deze overhit raken en hierdoor tijdelijk niet werken.Ik ontvang van u graag een foto van de opstelling van de warmtepomp.Met vriendelijke groet,JuanitaOut at HomeBeste,Neen de pomp staat niet in direct zonlichtFoto’s van de opstelling heb ik je vorige keer al verzonden. Ik ben dit uitstel gedrag moe. De pomp werkt niet meer!Groeten IgorBeste Igor,Bedankt voor uw bericht.Op de oude foto is te zien dat u geen gebruik heeft gemaakt van een bypass set en u daarnaast de pomp heeft aangesloten via een verlengsnoer. Als gevolg hiervan zal de pomp niet naar behoren werken en eventueel kapot gaan.U heeft aangegeven dat u nav mijn advies de pomp opnieuw zou aansluiten.Hiervan heb ik dus een foto nodig, om uw kwestie verder op te kunnen pakken.Ik kijk uit naar uw reactie.Met vriendelijke groet,JuanitaOut at HomeBeste Er valt niet meer uit te leggenDe warmtepomp werkte vorige zomer perfectEn nu werkt hij niet meerEr zit garantie op dus moet dit opgelost worden. GroetenIgorBeste Igor,We verzoeken u nogmaals vriendelijk ons een foto te sturen van de huidige opstelling waarin uw warmtepomp niet werkt.We willen u graag helpen en hebben daarbij uw medewerking nodig. Als u de foto's maakt en naar ons opstuurt kunnen we daarna kijken wat er verder mogelijk is.Met vriendelijke groet,Bart | Out at HomeBeste,Ons zwembad staat al sedert half mei terug uit met de hoop op warmer water met behulp van de aangekochte warmtepomp. Ik heb deze gemonteerd zoals het hoort. Deze heb ik dus alweer er van tussen gehaald omdat ons zwembad tot grote frustratie van mezelf en vooral van men zoon niet kan gebruikt worden zoals het hoort!!!En neen ik ga die niet er nog eens tussen steken om nog maar eens een foto te nemen van een warmtepomp waarvan ik weet dat hij niet werkt!Ofwel kom je deze ophalen voor herstelling ofwel bezorg je me gewoon een nieuwe die wel werkt. Heel deze over en weer ge-e-mail doet me ferm twijfelen over de werkwijze/kwaliteit na verkoop van deze winkel…IgorBeste Igor,Bedankt voor uw bericht.Ik ontvang van u graag een foto van de huidige installatie, zodat ik u verder kan assisteren. U gaf onder andere namelijk aan dat de pomp via een verlengsnoer is aangesloten, terwijl dat volgens de handleiding niet mag. Bij gebrek aan oa een correcte installatie, vervalt de garantie.Met vriendelijke groet,JuanitaOut at HomeHier heb ik het dus opgegeven en kom ik tot bij u in de hoop dit te kunnen oplossen Met vriendelijke groeten,Igor

Afgesloten
A. T.
18/09/2020

onbereikbaarheid servicecenter - winkel stuurt door naar fabrikant en die is nauwelijks bereikbaar

zandfilterpomp werkt niet naar behorenAntwoord Klant Zwembad + accessoires Model: zandfilterpomp/filtre à sable Verkooppunt: Gemeente van verkooppunt: KONTICHkarine schelfhout || Klant 24 Aug J (10:59 AM)Het zwembad is ondertussen al enkele maanden in gebruik en we hebben er al veel plezier van gehad! Het enige probleem is dat de filter steeds verstopt en stopt met filteren. We hebben al twee keer de filter opnieuw geïnstaleerd met nieuw zand na alles uitgekuist te hebben maar het blijft hetzelfde probleem. Als we het luchtventiel openen komt er water uit en nadat we wat water laten weglopen werkt het opnieuw volle kracht voor een 15 tal minuten daarna opnieuw krachtverlies. Bij de winkel hebben ze ons verwezen naar jullie dienst. Hopelijk kunnen jullie ons helpen.we backflushen rechtstreeks vanuit de filter zonder aansluitende buis, kan het hierdoor zijn dat het zandniveau in de filter zelf wordt verstoord?u kan ons altijd contacteren op 0478 38 17 66 Factuur-SAJ-2020-ZWBE-5160 3.pdf Bart V. Intex Service Center04 Sep J (10:26 AM)Beste,Als u het luchtventiel opent is het goed als er water uitstroomt, dit wijst erop dat geen lucht is aangezogen.Heeft u ook problemen met de rince functie?U kunt tevens eens proberen een 3 tal cm filtermedia weg te halen, en nagaan of dit het debiet verbetert.Mbt tot de backwash kunnen we aanraden de instructies in de handleiding op te volgen.Mvg,Team Intex karine schelfhout Klant06 Sep J (02:30 PM)Hallo Bartik heb je advies opgevolgd en drie centimeter zand verwijderd. Bij het opnieuw sluiten van de zandfilterpomp bleek de rubberen afsluiting te ruim en dus niet meer te passen. Enig idee hoe dit kan? kan ik een nieuwe rubber afsluiting bekomen zodat ik de filter kan testen?merci voor uw antwoord karine schelfhout Klant09 Sep J (04:53 PM)beste Bartondertussen ben ik al enkele weken niet in staat om het water te filteren. De winkel verwijst mij door naar u voor de garantie maar de reactiesnelheid vanuit jullie diensten is abominabel. Ik heb drie maanden geleden een product van Intex gekocht dat van bij het begin niet werkte naar behoren. Met de nodige frustraties en extra kosten staan we nog altijd even ver namelijk de filter doet zijn werk niet. Ik heb je instructies gevolgd, een nieuwe ring gekocht ondertussen en opnieuw hetzelfde resultaat. Zouden jullie nu aub het probleem eens ernstig kunnen behandelen?met vriendelijke groeten karine schelfhout Klant18 Sep J (12:10 PM)beste Bartondertussen is het 17 september heb ik al twee maanden geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Ik weet niet hoe ik iemand te pakken kan krijgen bij jullie maar had wel graag een oplossing gekregen.

Afgesloten
A. R.
11/09/2020

Problemen met jacuzzi

Beste,ik kocht een intex-jacuzzi bij Aldi. Het werkte enkele dagen zoals het moet. Maar na 14 dagen verscheen er steeds E90 op de display en klonkt er een pieptoon. In de handleiding staat dat dit een probleem met de filter is. We plaatsen een nieuwe filter, maar het probleem bleef. De temperatuur klopt ook niet. Op de display verschijnt 38°, maar het water is en blijft ijskoud. Daarop stuurde ik een mail naar het adres dat op de garantiekaart staat. Ik kreeg geen antwoord. Daarna belde ik naar het 0800 nummer. Daar sprak men geen Nederlands , maar zei een mevrouw dat we een mail moesten sturen naar het adres waar ik al een mail naar stuurde , zodat zij ons zouden contacteren. Ik stuurde daarop een tweede mail. Tot op heden kreeg ik nog altijd geen antwoord. De zomer is ondertussen bijna voorbij. Graag zouden wij gebruik kunnen maken van onze nieuwe aankoop. Hoe kunnen wij de klantendienst bereiken ?

Opgelost
M. G.
7/08/2020

Defect geleverd item - bedrijf niet beriekbaar voor omruiling

Beste, ik bestelde via #NL201910000 een warmtepomp bij jullie bedrijf 'Intex Plezier' op https://intexplezier.be/ Jullie website valt na nader onderzoek onder SURCONNEX B.V.B.A. Legeweg 135/BUS 14 8020 Oostkamp BE 0876.091.429Bij levering blijkt deze defect. Een kennis met dezelfde waterpomp is komen kijken en bevestigde dit vermoeden. Uw bedrijf is al weken onbereikbaar om dit probleem op te lossen of voor een omruiling.Al onze mails/tickets blijven tot op heden onbeantwoord. Jullie telefoonnummer is op magische wijze steeds bezet. Deze klachten blijken dezelfde te zijn bij vele andere klanten, te zien oa op uw facebook pagina.Wij voelen ons als consument niet alleen in de steek gelaten maar bedrogen. Wij hopen dat u alsnog de beleefdheid hebt om de rechten van uw klanten te respecteren.M.G.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform