Terug

Problemen met jacuzzi

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. R.

Naar: INTEX (Out at Home)

11/09/2020

Beste,ik kocht een intex-jacuzzi bij Aldi. Het werkte enkele dagen zoals het moet. Maar na 14 dagen verscheen er steeds E90 op de display en klonkt er een pieptoon. In de handleiding staat dat dit een probleem met de filter is. We plaatsen een nieuwe filter, maar het probleem bleef. De temperatuur klopt ook niet. Op de display verschijnt 38°, maar het water is en blijft ijskoud. Daarop stuurde ik een mail naar het adres dat op de garantiekaart staat. Ik kreeg geen antwoord. Daarna belde ik naar het 0800 nummer. Daar sprak men geen Nederlands , maar zei een mevrouw dat we een mail moesten sturen naar het adres waar ik al een mail naar stuurde , zodat zij ons zouden contacteren. Ik stuurde daarop een tweede mail. Tot op heden kreeg ik nog altijd geen antwoord. De zomer is ondertussen bijna voorbij. Graag zouden wij gebruik kunnen maken van onze nieuwe aankoop. Hoe kunnen wij de klantendienst bereiken ?

Berichten (2)

INTEX (Out at Home)

Naar: A. R.

11/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. R.

11/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform