Terug

Defect geleverd item - bedrijf niet beriekbaar voor omruiling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: INTEX (Out at Home)

07/08/2020

Beste, ik bestelde via #NL201910000 een warmtepomp bij jullie bedrijf 'Intex Plezier' op https://intexplezier.be/ Jullie website valt na nader onderzoek onder SURCONNEX B.V.B.A. Legeweg 135/BUS 14 8020 Oostkamp BE 0876.091.429Bij levering blijkt deze defect. Een kennis met dezelfde waterpomp is komen kijken en bevestigde dit vermoeden. Uw bedrijf is al weken onbereikbaar om dit probleem op te lossen of voor een omruiling.Al onze mails/tickets blijven tot op heden onbeantwoord. Jullie telefoonnummer is op magische wijze steeds bezet. Deze klachten blijken dezelfde te zijn bij vele andere klanten, te zien oa op uw facebook pagina.Wij voelen ons als consument niet alleen in de steek gelaten maar bedrogen. Wij hopen dat u alsnog de beleefdheid hebt om de rechten van uw klanten te respecteren.M.G.

Berichten (4)

INTEX (Out at Home)

Naar: M. G.

07/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

M. G.

Naar: INTEX (Out at Home)

07/08/2020

Geachte Intex, dit is een standaard antwoord dat geenszins rekening houdt met de vermelde problemen, noch met de ernst van onze klacht in drukte 'kan het wat langer duren', maar dat is niet hetzelfde als wekenlange stilte op alle fronten en telefoonnummers die nooit bereikbaar zijn. U bent vervallen tot een spookfirma.In plaats van een standaard tekst door te drukken, verwachten wij een snel antwoord dat aan de basisnormen van klantvriendelijkheid voldoet. mvgM.G.

INTEX (Out at Home)

Naar: M. G.

07/08/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: M. G.

08/08/2020

Beste Klachtenbox,We kunnen uw email niet totaal lezen in ons Service programma (LiveAgent) maar we begrijpen uit de gebruikte bestelcode dat dit gaat om dezelfde klacht die we op dit moment in behandeling hebben bij de klant zelf. We zullen de communicatie daar voorzetten en opvolgen. We verzoeken u uw klant op de hoogte te brengen dat er direct contact is en we via die weg een oplossing zoeken.Met vriendelijke groet,Bart Out at Homeintex-piscine.be outathome.be-----Origineel bericht----- (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform