Terug

onbereikbaarheid servicecenter - winkel stuurt door naar fabrikant en die is nauwelijks bereikbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

18/09/2020

zandfilterpomp werkt niet naar behorenAntwoord Klant Zwembad + accessoires Model: zandfilterpomp/filtre à sable Verkooppunt: Gemeente van verkooppunt: KONTICHkarine schelfhout || Klant 24 Aug J (10:59 AM)Het zwembad is ondertussen al enkele maanden in gebruik en we hebben er al veel plezier van gehad! Het enige probleem is dat de filter steeds verstopt en stopt met filteren. We hebben al twee keer de filter opnieuw geïnstaleerd met nieuw zand na alles uitgekuist te hebben maar het blijft hetzelfde probleem. Als we het luchtventiel openen komt er water uit en nadat we wat water laten weglopen werkt het opnieuw volle kracht voor een 15 tal minuten daarna opnieuw krachtverlies. Bij de winkel hebben ze ons verwezen naar jullie dienst. Hopelijk kunnen jullie ons helpen.we backflushen rechtstreeks vanuit de filter zonder aansluitende buis, kan het hierdoor zijn dat het zandniveau in de filter zelf wordt verstoord?u kan ons altijd contacteren op 0478 38 17 66 Factuur-SAJ-2020-ZWBE-5160 3.pdf Bart V. Intex Service Center04 Sep J (10:26 AM)Beste,Als u het luchtventiel opent is het goed als er water uitstroomt, dit wijst erop dat geen lucht is aangezogen.Heeft u ook problemen met de rince functie?U kunt tevens eens proberen een 3 tal cm filtermedia weg te halen, en nagaan of dit het debiet verbetert.Mbt tot de backwash kunnen we aanraden de instructies in de handleiding op te volgen.Mvg,Team Intex karine schelfhout Klant06 Sep J (02:30 PM)Hallo Bartik heb je advies opgevolgd en drie centimeter zand verwijderd. Bij het opnieuw sluiten van de zandfilterpomp bleek de rubberen afsluiting te ruim en dus niet meer te passen. Enig idee hoe dit kan? kan ik een nieuwe rubber afsluiting bekomen zodat ik de filter kan testen?merci voor uw antwoord karine schelfhout Klant09 Sep J (04:53 PM)beste Bartondertussen ben ik al enkele weken niet in staat om het water te filteren. De winkel verwijst mij door naar u voor de garantie maar de reactiesnelheid vanuit jullie diensten is abominabel. Ik heb drie maanden geleden een product van Intex gekocht dat van bij het begin niet werkte naar behoren. Met de nodige frustraties en extra kosten staan we nog altijd even ver namelijk de filter doet zijn werk niet. Ik heb je instructies gevolgd, een nieuwe ring gekocht ondertussen en opnieuw hetzelfde resultaat. Zouden jullie nu aub het probleem eens ernstig kunnen behandelen?met vriendelijke groeten karine schelfhout Klant18 Sep J (12:10 PM)beste Bartondertussen is het 17 september heb ik al twee maanden geen gebruik kunnen maken van het zwembad. Ik weet niet hoe ik iemand te pakken kan krijgen bij jullie maar had wel graag een oplossing gekregen.

Berichten (19)

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

18/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

18/09/2020

bestedergelijk automatisch gegeneerd antwoord daar ben ik niks mee. Als je een seizoensproduct verkoopt is het evident dat de mensen een oplossing krijgen binnen max een week. Tegen dat het probleem is opgelost, ondertussen twee maanden bij jullie en daarvoor verscheidene weken bij de winkel zelf die ons uiteindelijk aan jullie hebben doorverwezen.Dat jullie je werk niet georganiseerd krijgen is uiteindelijk niet het probleem van de klant, evenmin het feit dat jullie zelf geen oplossing hebben voor de slecht werkende filter.

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

18/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

18/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

18/09/2020

BEsteZoals u in mijn antwoord kan zien heb ik idd mijn klacht volgens de te volgen procedure geregistreerd bij intex@support. Het eerst antwoord kwam na drie weken en op het tweede wacht ik ondertussen alweer drie weken....... ik vind het hallucinant dat niemand bij Intex zijn verantwoordelijkheid neemt....

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

18/09/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

18/09/2020

Beste Aaron,Wij begrijpen dat het voor u erg vervelend is dat Intex Support zo lang op zich laat wachten.Helaas is Intex Support momenteel telefonisch niet beschikbaar, wij adviseren u nog een email naar hen te sturen.Helaas kunnen wij u niet verder helpen aangezien wij een onafhankelijke webshop/verdeler voor Intex en andere merken zijn.Met vriendelijke groet,Annet Out at HomeIntex Piscine Out at HomeMerci de votre confiance. ---Pour revoir cette réponse ou suivre vos billets, suivez ce lien:s:outathome.ladesk.com/ticket_50K2CD6pDXfj6oHf-----Origineel bericht----- (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

05/10/2020

Zoals afgesproken werd de filter twee weken terug teruggestuurd. Tot op heden heb ik nog geen antwoord mogen ontvangen. Aangezien het zwembad winterklaar gemaakt moet worden en ik daarvoor het water moet filteren had ik graag een antwoord gehad ivm jullie bevindingen.

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

05/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

06/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

06/10/2020

besteik ontving van u een retourbon en heb mijn filter naar u teruggestuurd??????

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

06/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

06/10/2020

CAUTION: This email originated from outside of the organization. Do not click links or open attachments unless you recognize the sender and know the content is safe.Beste Aaron,Wij hebben diverse webshops, en verkopen niet in fysieke winkels. Wij werken daarnaast niet met retourbonnen, dus u kunt nooit een retourbon van ons ontvangen hebben. Als u bij een van onze webshops iets gekocht heeft dan kunnen we u helpen als u ons aangeeft wat het bestelnummer is.We vermoeden dat u ons verwart met de fabrikant en vertegenwoordiger van Intex in Belgie: Intex Support, bereikbaar via intexsupport.be.Onder de naam Aaron Tourne vinden wij in geen van onze systemen een order van u. Als u bij ons iets gekocht heeft verzoeken we u ons het bestelnummer te laten weten van IntexPlezier.be Intex-piscine.be of outathome.be.Hartelijke groetBart Out at HomeIntex Piscine Intex Plezier Out at Home-----Origineel bericht----- (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

06/10/2020

Bart V. Intex Service Center18 Sep J (03:15 PM)Beste,Waarschijnlijk is dit te wijten aan een fout op het moederbord van de motor.We willen u vragen ons de zandfilter op te sturen ter reparatie ahv bijgevoegd postetiket.Mvg,Team Intex 13455.pdf

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

06/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

10/10/2020

op zes oktober liet u mij weten dat uw diensten geen retourbons opsturen, ik heb u onmiddellijk de desbetreffende mail gestuurd met bon. Ondertussen wachten we alweer 4 dagen. Het gaat mij ongelofelijk veel geld, moeite en tijd kosten om het zwembadwater terug in orde te krijgen. Wat is jullie tegemoetkoming in deze? Gaan jullie nog de moeite doen om te antwoorden?

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

10/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

INTEX (Out at Home)

Naar: A. T.

10/10/2020

Beste Aaron,Wij zijn niet de winkel waar u uw aankoop gedaan heeft. Voor alle vragen over garantie en elders gekochte Intex producten verwijzen we u nog steeds door naar de vertegenwoordiger van Intex in Belgie: Intexsupport.be. Berichten die u via Klachtenbox verstuurd bereiken ons niet volledig als u alle vorige tekst mee blijft sturen omdat ze dan volgens Klachtenbox te lang zijn. We adviseren u direct naar ons te mailen als u een bestelnummer heeft van een van onze webshops. U kunt ons mailen op support@intexplezier.be Out at Home webshops Intex Plezier-----Origineel bericht----- (:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden) (:test-aankoop.be/klagenrivacy)

A. T.

Naar: INTEX (Out at Home)

20/10/2020

Ondertussen nog steeds geen antwoord van intex service center.....


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform