Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
L. D.
4/09/2024

Terugbetalingsprobleem

Beste Allopark, Op 5/08/24 had ik een reservatie voor een parking (Express Parking (LOW-COST) BE - Charleroi Airport) via jullie diensten. Hiervoor betaalde ik online €44,99. Bij het aankomen op de parking werden wij weggestuurd wegens een overboekte parking “omdat er een fout via de reservatiedienst (Allopark) was gebeurd”. Ze vertelden ons dat we onze reservatie via Allopark moesten annuleren en we zo ons geld zouden terugkrijgen. Hierna kregen wij een nieuw adres waar we naartoe moesten rijden, en deze parking moesten we cash (65€) betalen. Ik annuleerde mijn reservatie bij Allopark, en kreeg hierna te lezen dat mijn terugbetaling “geaccepteerd en gepland” was. Na een maand heb ik nog steeds geen geld ontvangen en check ik de status opnieuw en zie dat de status veranderd is naar “geweigerd”. Hierbij dien ik een klacht in, want in de hele situatie stonden wij machteloos en in de annulatie hadden wij geen aandeel. Graag wil ik dus de €44,99 die ik betaalde voor de eerste parking terugbetaald krijgen. In bijlage de reservatie van de eerste en tweede parking als bewijsmateriaal (zie dezelfde nummerplaat en data op de 2 reservaties, want mijn passagier heeft de tweede reservatie geboekt) Mvg.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop
K. M.
8/02/2024

Geen terugbetaling door Allopark

Hallo,Voor onze vliegtuigreis van 30/05/23 tot 03/06/23 naar Wenen hadden wij een een overdekte parkeerplaats ter waarde van 55,30 € geboekt bij Ciao-park, Dobbelenbergstraat 119 te 1130 Haren (open 24/7) onder het reservatienummer AL-178975620.Daar aangekomen op dinsdagmorgen 30 mei '23, bleek dat de poort gesloten was.Na het aanbellen bleek er ook niemand aanwezig te zijn.Dan verschillende malen opgebeld naar het ter plaatse vermelde nummer, maar enkel 'voice male'.Na een klein half uur wachten, dan maar naar Zaventem gereden en daar dan een parkeerplaats gehuurd voor meer dan 80 €.Na thuiskomst verschillende keren naar Ciao-park gebeld, waar ik dan doorverwezen werd naar het Allo-park.Na verschillende keren en de nodige bewijzen te hebben geleverd van de reservering en het telefoonverkeer van mijn GSM naar het nummer dat aan de poort in Haren vermeld stond, heeft men dan gezegd dat we het geld teruggestort zouden krijgen op mijn rekening.Maanden gebeurde er niets tot ik terugmailde en men dan beloofde om vanaf 28/10/23 zou gestart worden met terugbetalingen naar verschillende klanten.Tot op de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen ook al heeft men mij gemaild dat het geld op de kaart werd gestort.Verschillende maal teruggemaild dat ik niets ontvangen heb en toern bleef het erg stil bij Allo-park

Afgesloten
C. M.
20/10/2023

Annulatie

Beste Op 23/10 boekte ik een parking op Charleroi voor 24/10, hierbij zat gratis annulatie bij. Net iets later zag ik een voordeligere optie en annuleerde meteen de boeking. Echter hebben ze dit nog steeds niet terugbetaald! Ik heb meerdere mail gestuurd en ze antwoorden amper. Als ze antwoorden zeggen ze steeds dat ze een retour zullen boeken. In de laatste mail zeggen ze pas te betalen na 28/12. Ik vrees dat ze deze betaling ooit gaan uitvoeren.Met vriendelijke groeten,Mertens Charis

Opgelost
G. S.
26/09/2023

Problemen met terugbetaling

Geachte,Op 02/01/2022 hebben wij bij Allopark Zaventem geboekt, AL-9171519, voor 14 dagen (05/10/22-19/10/22) voor €110,09 incl. annulatieverzekering.Op 31/05/22 krijgen we een mail van Allopark (Sonia Delcourt) dat de geboekte parking werd gesloten en we een nieuwe reservatie voor een andere parking van Allopark moeten maken. Op 09/06/22 maken we een nieuwe reservatie (AL-4275935) maar hiervoor moeten we €37,16 opleggen en storten op LU45 0141 8566 1340 0000, dit bedrag werd gestort op 23/07/22. Zodra de overschrijving werd uitgevoerd zouden we een nieuw bewijs van betaling krijgen. Op 01/08/22 werd het bewijs van betaling doorgemaild naar Allopark. Echter de documenten van reservatie hebben we nooit ontvangen. Na veel over en weer mailen krijgen we bericht van Allopark op 03/08/22 van Sonia Delcourt dat we moeten wachten tot 28/01/2023 (bijna 6 maanden) om een terugbetaling te krijgen wegens enorme drukte bij de dienst terugbetalingen. Dan maar een andere parking geboekt (niet meer bij Allopark) !Op 01/02/2023 hebben we nog niets op onze rekening teruggekregen. Het originele bedrag van 110,09 + 37,16 = 147,25€. Op 02/02/2023 laat Jessica Andres weten dat we binnenkort 101€ !!! terug zullen krijgen voor de reservatie AL-9171519. De reservatie AL-4275935 kunnen ze niet terugvinden !!Op 21/02/2023 vragen we hoe het zit want er wordt plots niet meer gereageerd op onze mails. Blijkt volgens Allopark, een zekere Isabella Martinez dat wij werden terugbetaald op 02/02/2023. We vragen na op welk rekeningnummer ze hebben teruggestort want we hebben niets mogen ontvangen. OEI, plots is er bij nazicht een fout ontdekt in ons Ibannummer. We moeten opnieuw alle gegevens doorsturen, wat we doen op 23/02/2023.Plots laat Isabella Martinez weten dat omwille van de grote aantallen van verzoeken om terugbetaling we moeten wachten tot 28/06/2023 ! Dit is anderhalf jaar na HUN annulatie.op 30/06/2023 sturen we opnieuw een mail met de vraag i.v.m. onze terugbetaling. Op 03/07/2023 krijgen we een bedrag van 22€ teruggestort.Op 05/07/2023 opnieuw mailverkeer met Allopark met Dhr Cox die beweert dat de zaak werd afgehandeld omdat we 22€ terug gestort kregen. We veronderstellen dat die 22€ betrekking heeft op reservatie AL-6587870 Charleroi (06/02/22-07/02/22) doch door annulatie van onze vlucht is deze reservering door ons geannuleerd. We hadden ook geboekt met annulatieverzekering ! Hier hebben we een voucher voor gekregen. Mailverkeer van onze zijde word niet meer beantwoord door Allopark.Graag zouden we onze 125€ die we nog tegoed hebben terug krijgen !!Mvg,

Opgelost
S. K.
8/08/2023

Money Not refunded after cancellation even after having cancellation insurance

I booked a parking (€70.87) including additional premium for full cancellation on Allopark website but when I exercised this option (cancellation), they were never made a refund due to busy period. Booking made on 26th June 2022, cancelled on 8th July 2022 and still (August 2023) not refunded. I even raised a complaint at EU ODR platform. Allopark does not reply to mail or telephone. Their call center executive only spoke French and don't try to help you. They even reply to your bad review and lie that they have processed the refund but fail to give any transaction information

Opgelost
K. D.
31/12/2022

Ik heb betaalt voor een parking die niet meer bestaat

Beste, op 1 december heb ik online via allopark een parking bestelt bij de luchthaven in Zaventem. Het park noemt het ElmaPark. Toen ik daar op 30 december toekwam, bestond de Parking niet meer. Een voorbijganger zei me dat hij al een tijd failliet is. Dan maar het nummer gebeld dat ik gekregen heb bij de reservering, maar die waren op het moment niet bereikbaar. Het nummer is 0492695533.Heb via de site een bericht gestuurd met de vraag mijn geld terug te storten. Met dank, Kristine

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform