Hallo,Voor onze vliegtuigreis van 30/05/23 tot 03/06/23 naar Wenen hadden wij een een overdekte parkeerplaats ter waarde van 55,30 € geboekt bij Ciao-park, Dobbelenbergstraat 119 te 1130 Haren (open 24/7) onder het reservatienummer AL-178975620.Daar aangekomen op dinsdagmorgen 30 mei '23, bleek dat de poort gesloten was.Na het aanbellen bleek er ook niemand aanwezig te zijn.Dan verschillende malen opgebeld naar het ter plaatse vermelde nummer, maar enkel 'voice male'.Na een klein half uur wachten, dan maar naar Zaventem gereden en daar dan een parkeerplaats gehuurd voor meer dan 80 €.Na thuiskomst verschillende keren naar Ciao-park gebeld, waar ik dan doorverwezen werd naar het Allo-park.Na verschillende keren en de nodige bewijzen te hebben geleverd van de reservering en het telefoonverkeer van mijn GSM naar het nummer dat aan de poort in Haren vermeld stond, heeft men dan gezegd dat we het geld teruggestort zouden krijgen op mijn rekening.Maanden gebeurde er niets tot ik terugmailde en men dan beloofde om vanaf 28/10/23 zou gestart worden met terugbetalingen naar verschillende klanten.Tot op de dag van vandaag nog steeds niets ontvangen ook al heeft men mij gemaild dat het geld op de kaart werd gestort.Verschillende maal teruggemaild dat ik niets ontvangen heb en toern bleef het erg stil bij Allo-park