Geachte,Op 02/01/2022 hebben wij bij Allopark Zaventem geboekt, AL-9171519, voor 14 dagen (05/10/22-19/10/22) voor €110,09 incl. annulatieverzekering.Op 31/05/22 krijgen we een mail van Allopark (Sonia Delcourt) dat de geboekte parking werd gesloten en we een nieuwe reservatie voor een andere parking van Allopark moeten maken. Op 09/06/22 maken we een nieuwe reservatie (AL-4275935) maar hiervoor moeten we €37,16 opleggen en storten op LU45 0141 8566 1340 0000, dit bedrag werd gestort op 23/07/22. Zodra de overschrijving werd uitgevoerd zouden we een nieuw bewijs van betaling krijgen. Op 01/08/22 werd het bewijs van betaling doorgemaild naar Allopark. Echter de documenten van reservatie hebben we nooit ontvangen. Na veel over en weer mailen krijgen we bericht van Allopark op 03/08/22 van Sonia Delcourt dat we moeten wachten tot 28/01/2023 (bijna 6 maanden) om een terugbetaling te krijgen wegens enorme drukte bij de dienst terugbetalingen. Dan maar een andere parking geboekt (niet meer bij Allopark) !Op 01/02/2023 hebben we nog niets op onze rekening teruggekregen. Het originele bedrag van 110,09 + 37,16 = 147,25€. Op 02/02/2023 laat Jessica Andres weten dat we binnenkort 101€ !!! terug zullen krijgen voor de reservatie AL-9171519. De reservatie AL-4275935 kunnen ze niet terugvinden !!Op 21/02/2023 vragen we hoe het zit want er wordt plots niet meer gereageerd op onze mails. Blijkt volgens Allopark, een zekere Isabella Martinez dat wij werden terugbetaald op 02/02/2023. We vragen na op welk rekeningnummer ze hebben teruggestort want we hebben niets mogen ontvangen. OEI, plots is er bij nazicht een fout ontdekt in ons Ibannummer. We moeten opnieuw alle gegevens doorsturen, wat we doen op 23/02/2023.Plots laat Isabella Martinez weten dat omwille van de grote aantallen van verzoeken om terugbetaling we moeten wachten tot 28/06/2023 ! Dit is anderhalf jaar na HUN annulatie.op 30/06/2023 sturen we opnieuw een mail met de vraag i.v.m. onze terugbetaling. Op 03/07/2023 krijgen we een bedrag van 22€ teruggestort.Op 05/07/2023 opnieuw mailverkeer met Allopark met Dhr Cox die beweert dat de zaak werd afgehandeld omdat we 22€ terug gestort kregen. We veronderstellen dat die 22€ betrekking heeft op reservatie AL-6587870 Charleroi (06/02/22-07/02/22) doch door annulatie van onze vlucht is deze reservering door ons geannuleerd. We hadden ook geboekt met annulatieverzekering ! Hier hebben we een voucher voor gekregen. Mailverkeer van onze zijde word niet meer beantwoord door Allopark.Graag zouden we onze 125€ die we nog tegoed hebben terug krijgen !!Mvg,