Beste Allopark,
Op 5/08/24 had ik een reservatie voor een parking (Express Parking (LOW-COST) BE - Charleroi Airport) via jullie diensten. Hiervoor betaalde ik online €44,99. Bij het aankomen op de parking werden wij weggestuurd wegens een overboekte parking “omdat er een fout via de reservatiedienst (Allopark) was gebeurd”. Ze vertelden ons dat we onze reservatie via Allopark moesten annuleren en we zo ons geld zouden terugkrijgen. Hierna kregen wij een nieuw adres waar we naartoe moesten rijden, en deze parking moesten we cash (65€) betalen.
Ik annuleerde mijn reservatie bij Allopark, en kreeg hierna te lezen dat mijn terugbetaling “geaccepteerd en gepland” was. Na een maand heb ik nog steeds geen geld ontvangen en check ik de status opnieuw en zie dat de status veranderd is naar “geweigerd”.
Hierbij dien ik een klacht in, want in de hele situatie stonden wij machteloos en in de annulatie hadden wij geen aandeel. Graag wil ik dus de €44,99 die ik betaalde voor de eerste parking terugbetaald krijgen.
In bijlage de reservatie van de eerste en tweede parking als bewijsmateriaal (zie dezelfde nummerplaat en data op de 2 reservaties, want mijn passagier heeft de tweede reservatie geboekt)
Mvg.