Terug

Terugbetalingsprobleem

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

L. D.

Naar: Allopark

04/09/2024

Beste Allopark, Op 5/08/24 had ik een reservatie voor een parking (Express Parking (LOW-COST) BE - Charleroi Airport) via jullie diensten. Hiervoor betaalde ik online €44,99. Bij het aankomen op de parking werden wij weggestuurd wegens een overboekte parking “omdat er een fout via de reservatiedienst (Allopark) was gebeurd”. Ze vertelden ons dat we onze reservatie via Allopark moesten annuleren en we zo ons geld zouden terugkrijgen. Hierna kregen wij een nieuw adres waar we naartoe moesten rijden, en deze parking moesten we cash (65€) betalen. Ik annuleerde mijn reservatie bij Allopark, en kreeg hierna te lezen dat mijn terugbetaling “geaccepteerd en gepland” was. Na een maand heb ik nog steeds geen geld ontvangen en check ik de status opnieuw en zie dat de status veranderd is naar “geweigerd”. Hierbij dien ik een klacht in, want in de hele situatie stonden wij machteloos en in de annulatie hadden wij geen aandeel. Graag wil ik dus de €44,99 die ik betaalde voor de eerste parking terugbetaald krijgen. In bijlage de reservatie van de eerste en tweede parking als bewijsmateriaal (zie dezelfde nummerplaat en data op de 2 reservaties, want mijn passagier heeft de tweede reservatie geboekt) Mvg.

Berichten (1)

Allopark

Naar: L. D.

05/09/2024

Bonjour,En raison d'un volume élevé de demandes de remboursement, le délai d'attente est plus long que d'habitude. Votre remboursement sera effectué le 28/09/2024. Nous nous excusons pour ce retard et vous remercions de votre compréhension.Cordialement,Sonia Delcourt Sales AlloparkTel :+352 20 30 16 07Email :info@allopark.comSite :www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privileged information. If you are not the intended recipient, please notify the sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or use of this information by a person other than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

Bemiddeling door Testaankoop 14 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform