Terug

Ik heb betaalt voor een parking die niet meer bestaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Allopark

31/12/2022

Beste, op 1 december heb ik online via allopark een parking bestelt bij de luchthaven in Zaventem. Het park noemt het ElmaPark. Toen ik daar op 30 december toekwam, bestond de Parking niet meer. Een voorbijganger zei me dat hij al een tijd failliet is. Dan maar het nummer gebeld dat ik gekregen heb bij de reservering, maar die waren op het moment niet bereikbaar. Het nummer is 0492695533.Heb via de site een bericht gestuurd met de vraag mijn geld terug te storten. Met dank, Kristine

Berichten (14)

Allopark

Naar: K. D.

03/01/2023

Bonjour,Nous vous remercions d'avoir choisi allopark comme partenaire.En vérifiant vos détails de réservation, nous acceptons donc d'effectuervotre remboursement.La date prévue du remboursement vous sera communiquée dans les 6 prochainessemaines.Nous vous présentons nos excuses pour les désagréments qui se sont présentéà vous dans cette situation et vous souhaitons une bonne continuation.Salutations sincèresSonia Delcourt Sales Allopark*Tel * +35(0)220301607*Email * info@allopark.com*Site * www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privilegedinformation. If you are not the intended recipient, please notify thesender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy anycopies. Any dissemination or use of this information by a person other thanthe intended recipient is unauthorized and may be illegal.Le sam. 31 déc. 2022 à 08:00, a écrit

K. D.

Naar: Allopark

20/01/2023

Hallo, ik hoop dat jullie niet vergeten het geld terug te sturen zoals belooft. Eerder sluit ik het dossier niet af. Met dank, Kristine De Coninck

Allopark

Naar: K. D.

23/01/2023

Hallo, we kunnen u niet terugbetalen omdat we niet over uwje iban.Kun je het ons toesturen?Vriendelijke groetenJessica Andres Sales Allopark*Tel * +35(0)220301607*Email * info@allopark.com*Site * www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privilegedinformation. If you are not the intended recipient, please notify thesender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy anycopies. Any dissemination or use of this information by a person other thanthe intended recipient is unauthorized and may be illegal.Le ven. 20 janv. 2023 à 20:09, a écrit

K. D.

Naar: Allopark

06/02/2023

Hallo, de 6 weken voor terugbetaling zijn bijna verstreken. Gelieve mijn geld voor de niet (meer?) bestaande parking terug te storten op mijn rekening aub. Op het nummer BE90 443065225132. Met dank, Kristine De Coninck

K. D.

Naar: Allopark

13/02/2023

Beste, ik geef jullie tot eind deze week om jullie belofte na te komen. Indien mijn geld eind deze week niet op mijn rekening staat onderneem ik vedere stappen. Met dank voor jullie begrip,Kristine

Allopark

Naar: K. D.

13/02/2023

Bonjour,Nous ne pouvons pas vous rembourser, car nous n'avonspas votre iban.Pourriez-vous nous l'envoyer?Bien à vousSonia Delcourt Sales Allopark*Tel * +35(0)220301607*Email * info@allopark.com*Site * www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privilegedinformation. If you are not the intended recipient, please notify thesender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy anycopies. Any dissemination or use of this information by a person other thanthe intended recipient is unauthorized and may be illegal.Le lun. 13 févr. 2023 à 06:04, a écrit

K. D.

Naar: Allopark

13/02/2023

Beste,Mijn IBAN heb ik al in een eerder bericht gestuurd. Bij deze nogmaals mijn IBAN nummer. BE90 4430 6522 5132Met dank, Kristine

K. D.

Naar: Allopark

15/02/2023

Beste,Waarom hebben jullie het zo moeilijk om jullie belofte ( en dit na dat jullie de mensen bedotten!) na te komen? Het gaat om een luttele 30 euro. Mij gaat het erom dat deze manier van omgaan met de mensen NIET kan en dat jullie, jullie fout MOETEN recht zetten. In bijlage nogmaals de bewijzen van jullie belofte. Met bijna geen geduld meer,Kristine

Allopark

Naar: K. D.

15/02/2023

Bonjour,Nous ne pouvons pas vous rembourser, car nous n'avonspas votre iban.Pourriez-vous nous l'envoyer?Bien à vousSonia Delcourt Sales Allopark*Tel * +35(0)220301607*Email * info@allopark.com*Site * www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privilegedinformation. If you are not the intended recipient, please notify thesender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy anycopies. Any dissemination or use of this information by a person other thanthe intended recipient is unauthorized and may be illegal.Le mer. 15 févr. 2023 à 09:48, a écrit

K. D.

Naar: Allopark

15/02/2023

Ok, voor de 3de keer stuur ik jullie mijn IBAN.BE90 4430 6522 5132 BIC KREDBEBBDe Coninck KristineJullie zien toch ook de eerder gestuurde berichten? Ik stuur zelfs screenshots erbij?Hoe moeilijk kan je het zijn??Weet, opgeven, dit woord ken ik niet!Kristine

K. D.

Naar: Allopark

17/02/2023

Halo,Ondertussen moeten jullie zeker het IBAN nummer ontvangen hebben.Wanneer mag ik het geld op mijn rekening verwachten?Graag een antwoord,Kristine

K. D.

Naar: Allopark

07/03/2023

Ik wacht nog steeds op een antwoord!

Allopark

Naar: K. D.

07/03/2023

Bonjour,Suite aux nombreuses demandes de remboursement, le temps d'attente estbeaucoup plus long que d'habitude.Votre remboursement sera fait le 28/03/2023.Nous sommes désolés pour ce retard et vous remercions pour votrecompréhension.Cordialement,Sonia Delcourt Sales Allopark*Tel * +35(0)220301607*Email * info@allopark.com*Site * www.allopark.comThis e-mail and any attachments may contain confidential and privilegedinformation. If you are not the intended recipient, please notify thesender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy anycopies. Any dissemination or use of this information by a person other thanthe intended recipient is unauthorized and may be illegal.Le mar. 7 mars 2023 à 10:53, a écrit

K. D.

Naar: Allopark

29/03/2023

Zo, 28 maart is ondertussen al voorbij en ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Benieuwd wat de uitleg nu gaat zijn!Graag een antwoord,Kristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform