Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Niet geleverd en niet terugbetaald
Geachte heer, Op 25/02/2025 kocht ik een Apple iPhone 16 128GB Zwart in uw online winkel en betaalde ik € 744,00. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering uiterlijk tegen 13/03/2025 zou plaatsvinden. Het bestelde artikel werd echter nooit geleverd. Deze nalatigheid, alsook de onbeantwoorde vraag via mail om van de koop af te zien wegens niet leveren, heeft mij als klant ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 744,00 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met beleefde groet, Valérie Bulteel
Terugbetalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 6 en 7 oktober 2024, kocht ik 3 Iphone 15 ter waarde vann 699,99€. Bestel nr 2755 en nr2737 Ik stel echter vast dat de leverancier ze niet kon leveren en hij annuleerde de bestelling. Dit heeft geleid dat de eigenaar van de site Goedkoopbenelux mij mijn geld zou terug storten omwille van het niet kunnen leveren van mijn bestelling. Hij heeft me tot vorige week aan het lijntje gehouden met smoesjes totdat ik hem niet meer kon bellen of mailen. Hij was verdwenen van de aardbol! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 07/04/25 reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
IPhone 16 Pro Max Black wordt niet geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 16/01/25 kocht ik een iPhone 16 Pro Max van Apple in uw online winkel en betaalde ik 1289,00 €. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 4 werkdagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter tot op heden niet geleverd. Deze vertraging heeft mij als klant ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die een totaalbedrag van 1289,00 € bedraagt. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
betaald product niet ontvangen na 3 maanden
wij eisen terugbetaling van €759, som die betaald werd op 11/2/25 voor de aankoop van een iphone 16 die we tot nu, 30 maart, nog altijd niet ontvangen hebben. Ook geen verdere reactie op de laatste mail van 18 mrt waarin we het geld terugvragen.
Terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op 27/11/2024 kocht ik een iphone15 in uw winkel en betaalde ik er €835 voor. U deelde mij op 12/01/2025 dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Uytterhoeven Willem
Betaald en wordt niet geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 13/02/2025 kocht ik een iPhone-16 in uw online winkel en betaalde ik 749 € . Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 6 werkdagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter nooit geleverd tot op heden 15/03/2025. Deze niet leveren heeft mij ernstige schade berokkend. Ik lijd enorm onder deze oplichting, zowel psychisch als de financieel. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 749 € wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
XBOX niet geleverd, geld niet terug
Geachte mevrouw/heer, Op 22 oktober 2014 kocht ik een XBOX SERIES X in uw online winkel en betaalde ik €385 incl verzendkosten. Op 1 november 2024 kregen wij bericht dat deze verwerkt werd bij de leverancier, maar tot op heden hebben wij onze bestelling nog niet ontvangen. Op 2 januari 2025 kregen we opnieuw bericht dat deze onderweg was naar post NL met trackingcode3SKONH692336166, maar tot op heden hebben we onze bestelling nog steeds niet ontvangen. Deze vertraging heeft ons al veel zorgen gekost omwille van het grote bedrag dat we reeds betaald hebben en omwille van de timing gezien deze xbox kaderde in een groter project dat we aan het afwerken zijn. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, het lijkt me billijk het totaalbedrag van € 385 onmiddellijk terug te storten. Graag ontvangen wij ook een bijkomende vergoeding voor schending van de consumentenrechten. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Mathis en Tine bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Product wordt niet geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 26-08-24 kocht ik een roundup 360 in uw online winkel en betaalde ik 149,95 euro Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering tegen [DATUM] zou plaatsvinden. De goederen werden echter pas geleverd op [DATUM], een volle [DD] dagen later dan overeengekomen. Deze vertraging heeft mij als [BESCHRIJVING] ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van 149.95 €wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
"Leveringsprobleem"
Geachte mevrouw/heer, Op 27 juli, bestelde ik een Xbox series X bij jullie voor €399. (Bestel#1145) Ik stel echter vast dat jullie niet in staat zijn om dit effectief te leveren. Ik vroeg eerder al om een annulatie maar die werd genegeerd en dat lijkt mij niet toevallig. Ook werkt de link naar de bestelling en de link naar de track and trace op jullie website niet. Dezelfde dag kreeg ik een track and trace van "cosmeticessentials" die tot op de dag van vandaag toont dat PostNL nog niks heeft ontvangen. Dit heeft geleid tot het besef dat als ik hier niks aan doe. Ik jullie heb betaald en ik mijn bestelde product wellicht nooit zal ontvangen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 augustus om een annulatie te regelen. Met vriendelijke groeten, Olivier Pincé
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten