Meest recente klachten

V. B.
10/04/2025

Niet geleverd en niet terugbetaald

Geachte heer, Op 25/02/2025 kocht ik een Apple iPhone 16 128GB Zwart in uw online winkel en betaalde ik € 744,00. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering uiterlijk tegen 13/03/2025 zou plaatsvinden. Het bestelde artikel werd echter nooit geleverd. Deze nalatigheid, alsook de onbeantwoorde vraag via mail om van de koop af te zien wegens niet leveren, heeft mij als klant ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van € 744,00 wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met beleefde groet, Valérie Bulteel

Afgesloten
S. V.
7/04/2025

Terugbetalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 6 en 7 oktober 2024, kocht ik 3 Iphone 15 ter waarde vann 699,99€. Bestel nr 2755 en nr2737 Ik stel echter vast dat de leverancier ze niet kon leveren en hij annuleerde de bestelling. Dit heeft geleid dat de eigenaar van de site Goedkoopbenelux mij mijn geld zou terug storten omwille van het niet kunnen leveren van mijn bestelling. Hij heeft me tot vorige week aan het lijntje gehouden met smoesjes totdat ik hem niet meer kon bellen of mailen. Hij was verdwenen van de aardbol! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 07/04/25 reactie die u van het bedrijf verwacht en tegen wanneer]. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht

Afgesloten
W. B.
4/04/2025

IPhone 16 Pro Max Black wordt niet geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op 16/01/25 kocht ik een iPhone 16 Pro Max van Apple in uw online winkel en betaalde ik 1289,00 €. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de 4 werkdagen zou plaatsvinden. De goederen werden echter tot op heden niet geleverd. Deze vertraging heeft mij als klant ernstige schade berokkend. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die een totaalbedrag van 1289,00 € bedraagt. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
R. V.
29/03/2025

betaald product niet ontvangen na 3 maanden

wij eisen terugbetaling van €759, som die betaald werd op 11/2/25 voor de aankoop van een iphone 16 die we tot nu, 30 maart, nog altijd niet ontvangen hebben. Ook geen verdere reactie op de laatste mail van 18 mrt waarin we het geld terugvragen.

Afgesloten
W. U.
19/03/2025

Terugbetaling

Geachte mevrouw/heer, Op 27/11/2024 kocht ik een iphone15 in uw winkel en betaalde ik er €835 voor. U deelde mij op 12/01/2025 dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Uytterhoeven Willem

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform