Terug

XBOX niet geleverd, geld niet terug

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

T. S.

Naar: goedkoopbenelux

10/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 22 oktober 2014 kocht ik een XBOX SERIES X in uw online winkel en betaalde ik €385 incl verzendkosten. Op 1 november 2024 kregen wij bericht dat deze verwerkt werd bij de leverancier, maar tot op heden hebben wij onze bestelling nog niet ontvangen. Op 2 januari 2025 kregen we opnieuw bericht dat deze onderweg was naar post NL met trackingcode3SKONH692336166, maar tot op heden hebben we onze bestelling nog steeds niet ontvangen. Deze vertraging heeft ons al veel zorgen gekost omwille van het grote bedrag dat we reeds betaald hebben en omwille van de timing gezien deze xbox kaderde in een groter project dat we aan het afwerken zijn. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, het lijkt me billijk het totaalbedrag van € 385 onmiddellijk terug te storten. Graag ontvangen wij ook een bijkomende vergoeding voor schending van de consumentenrechten. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Mathis en Tine bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (4)

goedkoopbenelux

Naar: T. S.

10/01/2025

Beste, Hij moet 1 deze dagen bij u binnen zijn! Vriendelijke groet, Brian Goedkoopbenelux Barbizonlaan 1042908 ME Capelle ad IJssel T010 307 22 16 Minfo@goedkoopbenelux.nl www.goedkoopbenelux.nl On 10 Jan 2025 at 18:00 +0100, klachten@test-aankoop.be, wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

T. S.

Naar: goedkoopbenelux

11/01/2025

Beste Brian Dank voor uw antwoord. Indien de Xbox niet bij ons aankomt of niet werkt, binnen de vermelde termijn van 15 dagen zullen we juridische stappen ondernemen. Hartelijk dank voor uw medewerking. Vriendelijke groet Tine

T. S.

Naar: goedkoopbenelux

19/01/2025

Beste Brian Jammer genoeg hebben we nog steeds niets ontvangen terwijl de limiet van 15 dagen woensdag a.s. zal eindigen. Kan u mij een verzendbewijs opsturen? Indien we geen officiële melding van postNL ontvangen dat het pakket daadwerkelijk onderweg is, zijn we jammer genoeg genoodzaakt juridische stappen te nemen. Een andere optie is uiteraard om ons het volledige bedrag terug te betalen en hiervan het stortingsbewijs op te sturen. Wanneer het geld op onze rekening staat, zullen wij ook onze klacht intrekken (niettegenstaande dat deze vertraging van 3 maanden ons al veel last bezorgd heeft). Vriendelijke groeten Tine

goedkoopbenelux

Naar: T. S.

19/01/2025

Beste, Wij gaan hier even achter aan en zorgen ervoor dat het de komende week in orde is. Vriendelijke groet, Brian Goedkoopbenelux Barbizonlaan 104 2908 ME Capelle ad IJssel T 010 307 22 16 M info@goedkoopbenelux.nl www.goedkoopbenelux.nl On 19 Jan 2025 at 13:45 +0100, klachten@test-aankoop.be, wrote: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

Bemiddeling door Testaankoop 04 februari 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform