Geachte mevrouw/heer,
Op 22 oktober 2014 kocht ik een XBOX SERIES X in uw online winkel en betaalde ik €385 incl verzendkosten.
Op 1 november 2024 kregen wij bericht dat deze verwerkt werd bij de leverancier, maar tot op heden hebben wij onze bestelling nog niet ontvangen. Op 2 januari 2025 kregen we opnieuw bericht dat deze onderweg was naar post NL met trackingcode3SKONH692336166, maar tot op heden hebben we onze bestelling nog steeds niet ontvangen.
Deze vertraging heeft ons al veel zorgen gekost omwille van het grote bedrag dat we reeds betaald hebben en omwille van de timing gezien deze xbox kaderde in een groter project dat we aan het afwerken zijn.
Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, het lijkt me billijk het totaalbedrag van € 385 onmiddellijk terug te storten. Graag ontvangen wij ook een bijkomende vergoeding voor schending van de consumentenrechten.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Mathis en Tine
bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs