Terug

"Leveringsprobleem"

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

O. P.

Naar: goedkoopbenelux

07/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 27 juli, bestelde ik een Xbox series X bij jullie voor €399. (Bestel#1145) Ik stel echter vast dat jullie niet in staat zijn om dit effectief te leveren. Ik vroeg eerder al om een annulatie maar die werd genegeerd en dat lijkt mij niet toevallig. Ook werkt de link naar de bestelling en de link naar de track and trace op jullie website niet. Dezelfde dag kreeg ik een track and trace van "cosmeticessentials" die tot op de dag van vandaag toont dat PostNL nog niks heeft ontvangen. Dit heeft geleid tot het besef dat als ik hier niks aan doe. Ik jullie heb betaald en ik mijn bestelde product wellicht nooit zal ontvangen. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 augustus om een annulatie te regelen. Met vriendelijke groeten, Olivier Pincé


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform