Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
C. A.
2/08/2025

Bedrieglijke reclame

Beste, bij TOMTOM had ik een abonnement voor flitsers op de gps TomTom. Men biedt me nu een korting van 30 % als ik dit abonnement wil verlengen. Maar als ik het wil bestellen en betalen verspringt de prijs steeds naar de algemene prijs zonder korting. Een reactie van TomTom op mijn vraag hoe dit mogelijk is , was dat ik vroeger al eens een korting heb gehad en daarom geen korting meer krijg ??? De gewone prijs is 34,99 euro ,met korting 24,49 euro. Dit staat letterlijk in het overzicht dat men mij stuurt voor de betaling. Maar ik kan de 24,49 euro niet betalen : men verandert het telkens tijdens de betaling naar 34,99 !!! De klantenservice van TomTom is een chat-gegeven dat of niet antwoordt of niets oplost. Ik schat dat ik hen een twintig - , dertigtal keer verzocht heb om een oplossing. Ik wil dus dit abonnement gewoon aan de kortingprijs. De korting wordt mij heden op mijn account nog steeds aangeboden ...

Afgesloten
N. N.
20/03/2025

bestelling en facturatie van update Tom Tom

Ik bestelde op 17.03.2025 zoals in het verleden een kaartenupdate (West-Europa 1 jaar), kostprijs € 64,95. Groot was mijn verrassing toen bleek dat de bestelling twee keer was genoteerd, en dat van mijn creditcard 2 x 64,95 euro was gedebiteerd! Op de website van TomTom wilde ik een refund aanvragen, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd, t.t.z. van de chatbox naar de aanmeldingspagina en terug. Vriendelijk verzoek om het teveel betaalde bedrag (€ 64,95) onmiddellijk terug te betalen. In bijlagen kopies van -bankuittreksel -mails met de 2 bestelbonnen/facturen N. Naert Sneppenstraat 44 3010 Leuven

Opgelost
P. V.
13/09/2023

cashback

Beste, wij hebben met 2 een tomtom gps aangeschaft 2x .De vriendelijke verkoper heeft ons vermeld dat er een cashback was van 70€ voor elk toestel. Dit zogezegd hebben wij deze cashback proberen te innen op de site van tom tom. Nu eenmaal op de site en deze kan nog altijd geraadpleegd worden staat duidelijk vermeld dat de regristratie tot en met 03/09/2023 geldig was.Nu proberen wij dat en vermeld deze site dat wij te laat zijn. Ik heb zwart op wit dat dat wij op tijd waren want wij hebben direct een mail gestuurd maar hun diensten werken in het weekend niet en de eerste reactie van hun kant was op 07/09/2023. Daar hebben ze me dat allemaal op mail gezet dat ik te laat was en dat ik het niet begrijp. Ik kan nog altijd lezen en naar mijn gevoel hebben wij recht op deze cashback. De mails die ze me altijd sturen is altijd een paraplu reactie waar wij niet van gediend zijn. Kan u ons hiermee mee helpen om toch ergens een degelijk antwoord te krijgen en toch nog ons geld want wij zijn van oordeel dat dit hier om verkeerde reclame gaat. U kan de de site bezoeken op tomtom cashback. Misschien zien wij het verkeerd. Hopend op een gunstig antwoord.Mvg,Pascal verelst

Afgesloten
R. D.
28/08/2023

Niet toekennen van een korting

Ik wil een TomTom rider 550 X bestellen (zaterdag26/08). Op de website van Tomtom zie ik die staan met een korting van 30% (299.98€ ipv 429.95€) wanneer ik doorklik naar bestellen, wordt dat plots de volle prijs. Ik neem daarop contact met TomTom, en uiteindelijk stelt men mij een waardebon van 5% voor. Dit is niet wat ik wens, en meld hen dat ook. Geen antwoord meer van TomTom. Ik neem vandaag (28/08) terug contact met heb op, met vermelding vh ticket van verleden week. Hierop meld men mij dat dit dossier bijgewerkt is , zonder verdere commentaar. Ik heb de print screens geleverd op hun verzoek van de aanduiding v d korting, zonder reactie van TomTom. Ik heb deze bestelling nog niet geplaatst tot ik zeker ben dat ik kan bediend worden aan de prijs met de korting zoals aangeduid

Afgesloten
M. D.
11/03/2022

Tomtom traffic en live service werkt niet.

Beste, Mijn traffic en live service werken niet meer en dit heb ik gemeld aan tomtom rond 18 jan. 2022. Het probleem heb ik begin jan. '22 opgemerkt. Ze reageren maar er komt geen oplossing. Zij zeggen het volgende : Het probleem ligt niet bij het apparaat, het bevindt zich op de locatie. Onze ontwikkelaars werken nu met de lokale autoriteiten om het probleem met het LIVE/verkeersprobleem op te lossen. Sta onze ontwikkelaars enige tijd toe om het probleem op te lossen. Een andere mail bv Zoals vermeld in mijn vorige e-mails, worden niet alle apparaten beïnvloed door het Traffic-probleem. Er zijn slechts enkele apparaten die worden beïnvloed. De fout is niet met de SIM of met het apparaat, het zit bij de lokale netwerkprovider. We controleren momenteel met de lokale aanbieders om de Services voor de getroffen apparaten volledig te openen. Mijn collega heeft dezelfde gps en heeft dit probleem niet. Volgens een andere mail van Tomtom ligt het waarschijnlijk aan de communicatie van de ingebouwde simkaart en dus niet aan het apparaat zelf en willen ze mij geen nieuw toestel of reparatie geven hoewel het toestel nog onder garantie is. Ik zou graag dit opgelost zien, desnoods met een nieuw toestel want niet alle toestellen hebben dit maar daar hebben ze geen horen naar. Wat moet ik daarmee doen?

Opgelost
R. V.
26/10/2016

Wachtwoord wijzigen en inloggen op pc lukt niet

Vandaag, uit veiligheidsoverweging, herhaaldelijk gepoogd mijn wachtwoord te vernieuwen (pc) en bevraging TomTom Support d.m.v. e-mails gedaan telkens zonder resultaat doorgestuurd naar applicaties waar het weerom niet lukt. Inloggen MyDrive Connect (de naam...) lukt geenszins. Je wordt zelfs tijdelijk de toegang ontzegd!

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform