Terug

bestelling en facturatie van update Tom Tom

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

N. N.

Naar: TOMTOM BELGIUM

20/03/2025

Ik bestelde op 17.03.2025 zoals in het verleden een kaartenupdate (West-Europa 1 jaar), kostprijs € 64,95. Groot was mijn verrassing toen bleek dat de bestelling twee keer was genoteerd, en dat van mijn creditcard 2 x 64,95 euro was gedebiteerd! Op de website van TomTom wilde ik een refund aanvragen, maar werd van het kastje naar de muur gestuurd, t.t.z. van de chatbox naar de aanmeldingspagina en terug. Vriendelijk verzoek om het teveel betaalde bedrag (€ 64,95) onmiddellijk terug te betalen. In bijlagen kopies van -bankuittreksel -mails met de 2 bestelbonnen/facturen N. Naert Sneppenstraat 44 3010 Leuven

Berichten (1)

N. N.

Naar: TOMTOM BELGIUM

22/03/2025

Dank voor de onmiddellijke restitutie! (NB: aanvraag lukte op iphone, op laptop liep ze steeds vast...)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform