Terug

Wachtwoord wijzigen en inloggen op pc lukt niet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: TOMTOM BELGIUM

26/10/2016

Vandaag, uit veiligheidsoverweging, herhaaldelijk gepoogd mijn wachtwoord te vernieuwen (pc) en bevraging TomTom Support d.m.v. e-mails gedaan telkens zonder resultaat doorgestuurd naar applicaties waar het weerom niet lukt. Inloggen MyDrive Connect (de naam...) lukt geenszins. Je wordt zelfs tijdelijk de toegang ontzegd!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform