Beste, Mijn traffic en live service werken niet meer en dit heb ik gemeld aan tomtom rond 18 jan. 2022. Het probleem heb ik begin jan. '22 opgemerkt. Ze reageren maar er komt geen oplossing. Zij zeggen het volgende : Het probleem ligt niet bij het apparaat, het bevindt zich op de locatie. Onze ontwikkelaars werken nu met de lokale autoriteiten om het probleem met het LIVE/verkeersprobleem op te lossen. Sta onze ontwikkelaars enige tijd toe om het probleem op te lossen. Een andere mail bv Zoals vermeld in mijn vorige e-mails, worden niet alle apparaten beïnvloed door het Traffic-probleem. Er zijn slechts enkele apparaten die worden beïnvloed. De fout is niet met de SIM of met het apparaat, het zit bij de lokale netwerkprovider. We controleren momenteel met de lokale aanbieders om de Services voor de getroffen apparaten volledig te openen. Mijn collega heeft dezelfde gps en heeft dit probleem niet. Volgens een andere mail van Tomtom ligt het waarschijnlijk aan de communicatie van de ingebouwde simkaart en dus niet aan het apparaat zelf en willen ze mij geen nieuw toestel of reparatie geven hoewel het toestel nog onder garantie is. Ik zou graag dit opgelost zien, desnoods met een nieuw toestel want niet alle toestellen hebben dit maar daar hebben ze geen horen naar. Wat moet ik daarmee doen?