Terug

Bedrieglijke reclame

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: TOMTOM BELGIUM

02/08/2025

Beste, bij TOMTOM had ik een abonnement voor flitsers op de gps TomTom. Men biedt me nu een korting van 30 % als ik dit abonnement wil verlengen. Maar als ik het wil bestellen en betalen verspringt de prijs steeds naar de algemene prijs zonder korting. Een reactie van TomTom op mijn vraag hoe dit mogelijk is , was dat ik vroeger al eens een korting heb gehad en daarom geen korting meer krijg ??? De gewone prijs is 34,99 euro ,met korting 24,49 euro. Dit staat letterlijk in het overzicht dat men mij stuurt voor de betaling. Maar ik kan de 24,49 euro niet betalen : men verandert het telkens tijdens de betaling naar 34,99 !!! De klantenservice van TomTom is een chat-gegeven dat of niet antwoordt of niets oplost. Ik schat dat ik hen een twintig - , dertigtal keer verzocht heb om een oplossing. Ik wil dus dit abonnement gewoon aan de kortingprijs. De korting wordt mij heden op mijn account nog steeds aangeboden ...


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform