Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt
S. V.
27/01/2025

Defect toestel ontvangen

Geachte mevrouw/heer, Op 18/12/2024 kocht ik de Chef's collection Gourmet SKU CC007739-001 van GREENPAN Ik stelde echter vast dat deze niet werkt. Op 25/12/2024 alsook op 16/01/2025 nam ik contact op met jullie via de site, tevergeefs zonder reactie. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk om tegen 10/02/2025 een werkend toestel te ontvangen ofwel een terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Van Vooren Sandra

Afgesloten
M. E.
22/01/2025

product nooit ontvangen

Geachte mevrouw/heer, bestelnummer: GPBE19547 Op 9/12/2024 kocht ik een set keramische pannen in uw webshop en betaalde ik er 184,90 voor. ik heb al wekelijks een mail gestuurd om te vragen voor updates, zonder enig teken van leven. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Maxime Eggerickx

Opgelost
N. V.
7/10/2024

Roestplekken wokpan

Geachte mevrouw/heer, Op 12/01/2024 kocht ik een Dagelijkse Kost wok 28 cm in uw winkel en betaalde ik er 47,95 euro voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, roestplekken in de wokpan. Op 11/09/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Ik maak bezwaar omdat ik na 15 werkdagen nog steeds geen oplossing/gehoor heb gekregen over dit probleem. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Opgelost
L. V.
1/12/2023

kookpannen 'Royal' (?!) van Green Pan schilferen af

Wij waren reeds eerder in het bezit van een 'Original' Green Pan uit de bio-winkel en tevreden. Daarom hebben we via De Standaard Shop nog een paar 'Royal' pannen bijgekocht. Maar die zien er intussen uit als een maanlandschap (anti-aanbaklaag schilfert af) en ze zijn al maandenlang niet meer te gebruiken. Ons oog viel op het artikel over een gelijkaardig probleem van de heer J-L Leenders in 'Goed geregeld' (TA Magazine #691 dec. 2023) en opzoekingen op het www leren dat talloze mensen deze 'made in China' Royal pannen niet meer gebruiken wegens hetzelfde probleem. Jammer, want we hadden het volste vertrouwen in de producten van Green Pan. En bovendien jammer van de EUR 52,45 'in het water'. Misschien nog opmerken dat de pannen steeds gestapeld worden met pannenbeschermers ertussen en dat ze niet erg intensief gebruikt worden (wij hebben nog andere pannen) raag degelijke exemplaren in de plaats (of terugbetaling).

Afgesloten
D. C.
17/10/2023

Extra Gratis artikel is helemaal niet gratis

BesteIk maakte een bestelling van de VENICE PRO EVERSHINE 8-DELIGE SET. Die kost €274,99 EUR, maar ik merkte op dat er plots €354,89 EUR op de bestelling stond, plots stond er een tafel lamp met van €79,90 met opmerking Dit product kan niet individueel gekocht worden. Alleen bij aankoop vanaf € 160 krijg je nu gratis deze luxueuze tafellamp cadeau. ?Op = op!Zonder mijn toestemming is er dus een lamp toegevoegd die helemaal niet gratis is. ik heb 2de bestelling geplaatst zonder de lamp en nu blijkt de prijs wel te kloppen, maar de bestelling kan niet geannuleerd worden dus moet die eerst ontvangen of proberen te weigeren en dan krijg ik mijn geld terug, intussen is het geld wel van mijn rekening gegaan.Er is duidelijk iets mis met de webshop van greenpan het kan toch niet dat er artikel wordt toegevoegd zonder mijn toestemming aan mijn bestelling dat zogezegd gratis zou zijn, maar waar ik dan toch voor betaal.GreenPan zou niet zo maar artikelen die geld kosten mogen toevoegen aan mijn winkelwagen en duidelijk moeten vermelden dat een bestelling niet geannuleerd kan worden dan had ik geen 2de bestelling geplaatst.

Opgelost
S. M.
21/02/2023

PAN BEGINT SNEL TE ROESTEN

Ik kocht deze pan in november en heb ze nog maar 2x gebruikt. Op de verpakking staat duidelijk dat deze vaatwasbestendig zijn. Na 2x reinigen in de vaatwasser op slechts 50° verschijnen er al kleine bruine roestplekken op de onderzijde van de pan.

Afgesloten
L. F.
9/02/2021

Geen antwoord meer op mijn klacht

Hallo,Ik bestelde verschillende pannen in verschillende malen bij Greenpan.Namelijk een antikleef kookpot met deksel CC000608-001 met bestelnummer VIP-C-1043 , -Memphis 12-delige pannenset met keramische antikleeflaag CC004148-001 met bestelnummer BE-C76654 EN-Torino keramische antikleef wokpan CC001695-001 met bestelnummer BE-C-81564 Ik had deze nog geen maand en bij de antikleef kookpot was de antiaanbaklaag al beschadigd, het is nu eenmaal een hoge pot voor soep in te maken , dus ik mix ook mijn soep daarin, maar de staafmixer wordt echt naar de bodem gezogen, dus dat gaat niet anders (we hebben hierdoor een soepmaker gekocht omdat we dit niet nog meerwouden beschadigen)-Bij de wokpan is er ook een kras in, geen idee hoe dit komt want wij hebben al onze metalen, niet elektrische onderdelen vervangen door hout of silicone- bij 1 van de potten die behoort tot de 12 delige set is de rand al volledig af. Wij plaatsen de potten of pannen NIET in de vaatwas, we hebben 1 x het deksel van de hoge pot in de vaatwas gestoken en zagen dat de silicone al los kwam. Het deksel van die pot wordt trouwens ook heel warm, je kan het niet vast nemen. Mijn bestelling is in totaal: 602.50€ waard (ik heb op sommige onderdelen black friday korting gekregen of via mijn werk), maar alsnog heb ik 443€ betaald. Voor deze prijs verwacht je toch goede kwaliteit? Ik heb dit dus gemeld via een mail aan greenpan en ik kreeg onmiddellijk een mail terug :Graag vervangen wij de pan graag eenmalig als deze nog onder garantie valt. Kan je ons de diameter geven?We willen ook graag een aankoopbewijs en enkele foto's hebben als ze nog niet zijn verzonden.Zou je ook het adres kunnen doorgeven waar we deze pannen naartoe mogen sturen?Ik heb alles onmiddelijk terug gestuurd op maandag 4 januari ik heb ondertussen 5 reminders gestuurd en nogmaals mijn klacht ingediend via de website en wat zie ik, dat dit gewoon een automatic reply is. Ik zag dan op trustpilot en google review dat ik niet de enige ben met dit probleem.Ik vraag mij nu af dat dit een fakebedrijf is? Ik hoef niet perse nieuwe pannen want binnen een maand heb ik terug hetzelfde probleem.Maar ik wens wel een grote terugbetaling, want sorry 600€ zijn deze pannen echt niet waard.

Opgelost
S. E.
15/01/2021

Teleurstellend product en klantenservice van Greenpan

Twee pannen van Greenpan gekocht op hun internetshop uit het Smart Collection assortment. Het handvat, volgens specificatie 'stay-cool', blijft alleen niet zo 'cool'. In tegenstelling.Van beide panen worden de grepen gloeiend heet. De pannen zijn 8 weken oud, en inmiddels niet langer bruikbaar. Dag 70,- euro.Greepan zelf is onbereikbaar, niet te bereiken via telefoon, email of webcontact. Vele malen geprobeerd contact te zoeken. Waardeloze pannen en klantenservice.De levenslange garantie die Greenpan biedt stelt dus niets voor. Ze zijn immers niet te bereiken voor reclamatie.Waardeloos bedrijf en product.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform