Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Defect toestel ontvangen
Geachte mevrouw/heer, Op 18/12/2024 kocht ik de Chef's collection Gourmet SKU CC007739-001 van GREENPAN Ik stelde echter vast dat deze niet werkt. Op 25/12/2024 alsook op 16/01/2025 nam ik contact op met jullie via de site, tevergeefs zonder reactie. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk om tegen 10/02/2025 een werkend toestel te ontvangen ofwel een terugbetaling. Met vriendelijke groeten, Van Vooren Sandra
product nooit ontvangen
Geachte mevrouw/heer, bestelnummer: GPBE19547 Op 9/12/2024 kocht ik een set keramische pannen in uw webshop en betaalde ik er 184,90 voor. ik heb al wekelijks een mail gestuurd om te vragen voor updates, zonder enig teken van leven. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet, Maxime Eggerickx
Roestplekken wokpan
Geachte mevrouw/heer, Op 12/01/2024 kocht ik een Dagelijkse Kost wok 28 cm in uw winkel en betaalde ik er 47,95 euro voor. Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, roestplekken in de wokpan. Op 11/09/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Ik maak bezwaar omdat ik na 15 werkdagen nog steeds geen oplossing/gehoor heb gekregen over dit probleem. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
kookpannen 'Royal' (?!) van Green Pan schilferen af
Wij waren reeds eerder in het bezit van een 'Original' Green Pan uit de bio-winkel en tevreden. Daarom hebben we via De Standaard Shop nog een paar 'Royal' pannen bijgekocht. Maar die zien er intussen uit als een maanlandschap (anti-aanbaklaag schilfert af) en ze zijn al maandenlang niet meer te gebruiken. Ons oog viel op het artikel over een gelijkaardig probleem van de heer J-L Leenders in 'Goed geregeld' (TA Magazine #691 dec. 2023) en opzoekingen op het www leren dat talloze mensen deze 'made in China' Royal pannen niet meer gebruiken wegens hetzelfde probleem. Jammer, want we hadden het volste vertrouwen in de producten van Green Pan. En bovendien jammer van de EUR 52,45 'in het water'. Misschien nog opmerken dat de pannen steeds gestapeld worden met pannenbeschermers ertussen en dat ze niet erg intensief gebruikt worden (wij hebben nog andere pannen) raag degelijke exemplaren in de plaats (of terugbetaling).
Extra Gratis artikel is helemaal niet gratis
BesteIk maakte een bestelling van de VENICE PRO EVERSHINE 8-DELIGE SET. Die kost €274,99 EUR, maar ik merkte op dat er plots €354,89 EUR op de bestelling stond, plots stond er een tafel lamp met van €79,90 met opmerking Dit product kan niet individueel gekocht worden. Alleen bij aankoop vanaf € 160 krijg je nu gratis deze luxueuze tafellamp cadeau. ?Op = op!Zonder mijn toestemming is er dus een lamp toegevoegd die helemaal niet gratis is. ik heb 2de bestelling geplaatst zonder de lamp en nu blijkt de prijs wel te kloppen, maar de bestelling kan niet geannuleerd worden dus moet die eerst ontvangen of proberen te weigeren en dan krijg ik mijn geld terug, intussen is het geld wel van mijn rekening gegaan.Er is duidelijk iets mis met de webshop van greenpan het kan toch niet dat er artikel wordt toegevoegd zonder mijn toestemming aan mijn bestelling dat zogezegd gratis zou zijn, maar waar ik dan toch voor betaal.GreenPan zou niet zo maar artikelen die geld kosten mogen toevoegen aan mijn winkelwagen en duidelijk moeten vermelden dat een bestelling niet geannuleerd kan worden dan had ik geen 2de bestelling geplaatst.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten