Terug

Geen antwoord meer op mijn klacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. F.

Naar: GREENPAN BELGIUM

09/02/2021

Hallo,Ik bestelde verschillende pannen in verschillende malen bij Greenpan.Namelijk een antikleef kookpot met deksel CC000608-001 met bestelnummer VIP-C-1043 , -Memphis 12-delige pannenset met keramische antikleeflaag CC004148-001 met bestelnummer BE-C76654 EN-Torino keramische antikleef wokpan CC001695-001 met bestelnummer BE-C-81564 Ik had deze nog geen maand en bij de antikleef kookpot was de antiaanbaklaag al beschadigd, het is nu eenmaal een hoge pot voor soep in te maken , dus ik mix ook mijn soep daarin, maar de staafmixer wordt echt naar de bodem gezogen, dus dat gaat niet anders (we hebben hierdoor een soepmaker gekocht omdat we dit niet nog meerwouden beschadigen)-Bij de wokpan is er ook een kras in, geen idee hoe dit komt want wij hebben al onze metalen, niet elektrische onderdelen vervangen door hout of silicone- bij 1 van de potten die behoort tot de 12 delige set is de rand al volledig af. Wij plaatsen de potten of pannen NIET in de vaatwas, we hebben 1 x het deksel van de hoge pot in de vaatwas gestoken en zagen dat de silicone al los kwam. Het deksel van die pot wordt trouwens ook heel warm, je kan het niet vast nemen. Mijn bestelling is in totaal: 602.50€ waard (ik heb op sommige onderdelen black friday korting gekregen of via mijn werk), maar alsnog heb ik 443€ betaald. Voor deze prijs verwacht je toch goede kwaliteit? Ik heb dit dus gemeld via een mail aan greenpan en ik kreeg onmiddellijk een mail terug :Graag vervangen wij de pan graag eenmalig als deze nog onder garantie valt. Kan je ons de diameter geven?We willen ook graag een aankoopbewijs en enkele foto's hebben als ze nog niet zijn verzonden.Zou je ook het adres kunnen doorgeven waar we deze pannen naartoe mogen sturen?Ik heb alles onmiddelijk terug gestuurd op maandag 4 januari ik heb ondertussen 5 reminders gestuurd en nogmaals mijn klacht ingediend via de website en wat zie ik, dat dit gewoon een automatic reply is. Ik zag dan op trustpilot en google review dat ik niet de enige ben met dit probleem.Ik vraag mij nu af dat dit een fakebedrijf is? Ik hoef niet perse nieuwe pannen want binnen een maand heb ik terug hetzelfde probleem.Maar ik wens wel een grote terugbetaling, want sorry 600€ zijn deze pannen echt niet waard.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform