Geachte mevrouw/heer,
Op 12/01/2024 kocht ik een Dagelijkse Kost wok 28 cm in uw winkel en betaalde ik er 47,95 euro voor.
Na 6 maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek, roestplekken in de wokpan.
Op 11/09/2024 e-mailde ik u om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Ik maak bezwaar omdat ik na 15 werkdagen nog steeds geen oplossing/gehoor heb gekregen over dit probleem.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs