Alle openbare klachten

Raadpleeg alle klachten die op ons platform zichtbaar zijn en vind oplossingen voor een probleem dat vergelijkbaar is met jouw probleem zowel gerelateerd aan producten als aan diensten. Ontdek hoe ons platform werkt

Overlijdensverzekering

Beste, Ik vraag al geruime tijd vriendelijk een reactie op mijn mails van 21/02-25/02 (8u42 en 10u03) en 03/03 - 2025 Maar blijkbaar lukt dit niet, vriendelijk vragen naar een reactie, dus probeer het via deze weg. Betreft polisnummer 1B85832. Stopzetting + terugbetaling onterecht geinde facturen. Groet, Werner Cleerbout

Afgesloten

Overlijdensverzekering

Beste, Ik vraag al geruime tijd vriendelijk een reactie op mijn mails van 21/02-25/02 (8u42 en 10u03) en 03/03 - 2025 Maar blijkbaar lukt dit niet, vriendelijk vragen naar een reactie, dus probeer het via deze weg. Betreft polisnummer 1B85832. Stopzetting + terugbetaling onterecht geinde facturen. Groet, Werner Cleerbout

Afgesloten

GEEN REACTIE

Beste, Ik vraag reeds geruime tijd een reactie op mijn mails. Mails van 21/02-25/02-(8u42 - 10u03) en 03/03 - 2025. Betreft stopzetting overlijdensverzekering (zie identiteitsnummer of polisnummer 1B85832 ) + terugbetaling onterecht betaalde facturen jaren 2022/2023/2024 Tot op heden blijf ik maar vriendelijk vragen, maar blijkbaar lukt het niet vriendelijk. Dus, ga het even langs deze weg proberen. Groet, Werner Cleerbout

Opgelost

GEEN REACTIE

Beste, Ik vraag reeds geruime tijd een reactie op mijn mails. Mails van 21/02-25/02-(8u42 - 10u03) en 03/03 - 2025. Betreft stopzetting overlijdensverzekering (zie identiteitsnummer of polisnummer 1B85832 ) + terugbetaling onterecht betaalde facturen jaren 2022/2023/2024 Tot op heden blijf ik maar vriendelijk vragen, maar blijkbaar lukt het niet vriendelijk. Dus, ga het even langs deze weg proberen. Groet, Werner Cleerbout

Opgelost

Offerte niet gehonoreerd

Baloise maakt (via hun makelaar) een offerte voor een autoverzekering (€ 406,88). Daarna brangt Baloise dit bedrag verder naar omlaag (€ 368,3). Naderhand blijkt dat ik meer moet betalen (€ 488,88). Baloise geeft daarna aan dat zij hun eigen offertes niet hoeven na te komen. Indien ik niet akkoord ben met de gang moet ik maar naar de rechtbank stappen. Tegelijk komt Baloise niet de wettelijke verplichting na een verzekeringsdocument te bezorgen.

Afgesloten

Offerte niet gehonoreerd

Baloise maakt (via hun makelaar) een offerte voor een autoverzekering (€ 406,88). Daarna brangt Baloise dit bedrag verder naar omlaag (€ 368,3). Naderhand blijkt dat ik meer moet betalen (€ 488,88). Baloise geeft daarna aan dat zij hun eigen offertes niet hoeven na te komen. Indien ik niet akkoord ben met de gang moet ik maar naar de rechtbank stappen. Tegelijk komt Baloise niet de wettelijke verplichting na een verzekeringsdocument te bezorgen.

Afgesloten

uw referte V24/02816/3204/PX

Geachte heer, Geachte mevrouw,Ik verwijs naar uw brief van 25 maart 2024 en uw referte V24/02816/3204/PX, behandeld door xxxxxxxxxxxxxxxx. Ik verwijs tevens naar klachtennummer van Fluvius: 1000271477, schadedatum: 17.01.2024, locatie: johan valcke, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .Op 17 januari werden wij verplicht om digitale meters te laten installeren. In de mail die wij daaromtrent ontvingen, staat expliciet Zet elektronische toestellen volledig uit of trek ze uit de stekker. Wij hebben hiervoor ook op voorhand telefonisch contact opgenomen met de uitvoerder van de werken. Er werd ons mondeling nogmaals bevestigd dat alle toestellen moesten uitgeschakeld worden en de stekkers uit het stopcontact gehaald worden, dus ook de verwarming! Wij kunnen dan ook niet akkoord gaan met uw stelling dat de schade door onszelf is veroorzaakt (omdat wij de stekkers uit het stopcontact hadden gehaald), aangezien wij de opdracht gekregen hadden van 3DM om alles uit te schakelen. De verwarming werkte perfect en is goed onderhouden. Ook onze eigen installateur heeft ons bevestigd dat de schade het gevolg was van de plaatsing van de digitale meters. Wij verzoeken u dan ook met aandrang om dit dossier te herbekijken. Met vriendelijke groeten, Johan Valcke en Marijke De Keyser

In behandeling

uw referte V24/02816/3204/PX

Geachte heer, Geachte mevrouw,Ik verwijs naar uw brief van 25 maart 2024 en uw referte V24/02816/3204/PX, behandeld door xxxxxxxxxxxxxxxx. Ik verwijs tevens naar klachtennummer van Fluvius: 1000271477, schadedatum: 17.01.2024, locatie: johan valcke, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx .Op 17 januari werden wij verplicht om digitale meters te laten installeren. In de mail die wij daaromtrent ontvingen, staat expliciet Zet elektronische toestellen volledig uit of trek ze uit de stekker. Wij hebben hiervoor ook op voorhand telefonisch contact opgenomen met de uitvoerder van de werken. Er werd ons mondeling nogmaals bevestigd dat alle toestellen moesten uitgeschakeld worden en de stekkers uit het stopcontact gehaald worden, dus ook de verwarming! Wij kunnen dan ook niet akkoord gaan met uw stelling dat de schade door onszelf is veroorzaakt (omdat wij de stekkers uit het stopcontact hadden gehaald), aangezien wij de opdracht gekregen hadden van 3DM om alles uit te schakelen. De verwarming werkte perfect en is goed onderhouden. Ook onze eigen installateur heeft ons bevestigd dat de schade het gevolg was van de plaatsing van de digitale meters. Wij verzoeken u dan ook met aandrang om dit dossier te herbekijken. Met vriendelijke groeten, Johan Valcke en Marijke De Keyser

In behandeling

Afrekening polis nr : 1551236

Beste,ruim 8 jaar terug tekenden wij in op een polis leven en belegging met bovenstaand polisnr.Nu we vragen om deze polis uit te betalen omdat hij op eindvervaldatum kwam moeten we een zogezegde conjuncturele vergoeding betalen. Wat staat dat in schril contrast met wat jullie 8 jaar terug beloofden in de algemene voorwaarden:UitstapkostenDe uitstapkosten zijn niet van toepassing als u het product houdt totde aanbevolen periode van bezit. Bij een vroegtijdige afkoop kunnener wel afkoopkosten worden aangerekend.Jullie zijn blijkbaar de enige maatschappij die dergelijke taks/vergoeding aanrekenen....Gedurende deze periode hebben we bijna zo goed als niets van rente ontvangen en dan moeten we nog een bijkomende kost betalen!Ik vind dit persoonlijk hemeltergend...Kunnen jullie dit eens op een klantvriendelijke manier afhandelen en niet verwijzen naar de infofiche waarin staat dat er misschien een vergoeding zal aangerekend kunnen worden, terwijl jullie bij intekening daar nooit naar verwezen hebben.Ik hoop dat jullie deze taks niet zullen aanrekenen en ons ingelegd bedrag met bijhorende interestjes volledig taksvrij zullen terugstorten zoals eerder beloofd.

Afgesloten

Afrekening polis nr : 1551236

Beste,ruim 8 jaar terug tekenden wij in op een polis leven en belegging met bovenstaand polisnr.Nu we vragen om deze polis uit te betalen omdat hij op eindvervaldatum kwam moeten we een zogezegde conjuncturele vergoeding betalen. Wat staat dat in schril contrast met wat jullie 8 jaar terug beloofden in de algemene voorwaarden:UitstapkostenDe uitstapkosten zijn niet van toepassing als u het product houdt totde aanbevolen periode van bezit. Bij een vroegtijdige afkoop kunnener wel afkoopkosten worden aangerekend.Jullie zijn blijkbaar de enige maatschappij die dergelijke taks/vergoeding aanrekenen....Gedurende deze periode hebben we bijna zo goed als niets van rente ontvangen en dan moeten we nog een bijkomende kost betalen!Ik vind dit persoonlijk hemeltergend...Kunnen jullie dit eens op een klantvriendelijke manier afhandelen en niet verwijzen naar de infofiche waarin staat dat er misschien een vergoeding zal aangerekend kunnen worden, terwijl jullie bij intekening daar nooit naar verwezen hebben.Ik hoop dat jullie deze taks niet zullen aanrekenen en ons ingelegd bedrag met bijhorende interestjes volledig taksvrij zullen terugstorten zoals eerder beloofd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform