Terug

Afrekening polis nr : 1551236

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

15/03/2024

Beste,ruim 8 jaar terug tekenden wij in op een polis leven en belegging met bovenstaand polisnr.Nu we vragen om deze polis uit te betalen omdat hij op eindvervaldatum kwam moeten we een zogezegde conjuncturele vergoeding betalen. Wat staat dat in schril contrast met wat jullie 8 jaar terug beloofden in de algemene voorwaarden:UitstapkostenDe uitstapkosten zijn niet van toepassing als u het product houdt totde aanbevolen periode van bezit. Bij een vroegtijdige afkoop kunnener wel afkoopkosten worden aangerekend.Jullie zijn blijkbaar de enige maatschappij die dergelijke taks/vergoeding aanrekenen....Gedurende deze periode hebben we bijna zo goed als niets van rente ontvangen en dan moeten we nog een bijkomende kost betalen!Ik vind dit persoonlijk hemeltergend...Kunnen jullie dit eens op een klantvriendelijke manier afhandelen en niet verwijzen naar de infofiche waarin staat dat er misschien een vergoeding zal aangerekend kunnen worden, terwijl jullie bij intekening daar nooit naar verwezen hebben.Ik hoop dat jullie deze taks niet zullen aanrekenen en ons ingelegd bedrag met bijhorende interestjes volledig taksvrij zullen terugstorten zoals eerder beloofd.

Berichten (2)

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: L. M.

15/03/2024

GeachteZoals u hieronder las: Test Aankoop komt niet tussen om uw vraag te beantwoorden.En buiten vergissing hebt u deze vraag nog niet rechtstreeks aan Baloise gesteld.Baloise zal u antwoord geven hierop, wel via uw verzekeringsbemiddelaar.U kunt mij natuurlijk ook persoonlijk bereiken viaklacht@baloise.be.Als u daarna nog mistevreden bent, kunt u hulp vragen aan TA.U moet wel lid zijn om info te krijgen (van hun advocaten).Met vriendelijke groetenComplaints Officer Corporate Legal TeamCity Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpenklacht@baloise.bewww.baloise.befacebookinstagramyoutubelinkedin Disclaimer Deze boodschap is expliciet onderworpen aan de voorwaarden van de e-maildisclaimer. Le présent message est explicitement soumis aux conditions du disclaimer relatif au courrier électronique. This message is explicitly subject to the conditions of the e-mail disclaimer. www.baloise.be/emaildisclaimer Raadpleeg zeker het actuele privacybeleid op onze website www.baloise.be N'hésitez pas à consulter la politique en matière de vie privée actuelle sur notre site web www.baloise.be Don't hesitate to consult our privacy policy published on our website www.baloise.be

L. M.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

15/03/2024

Dank u wel voor het "professionele " antwoord. Ik zak dus zoals u wenst een mail sturen klacht @baloise.be en zal jullie antwoord dan verder laten behandelen door testaankoop waar ik wel degelijk lid van ben. Ondertussen staat deze klacht wel degelijk publiek op de site van testaankoop. Verder wens ik nog te wijzen op het feit dat de makelaar geprobeerd heeft jullie op betere klantvriendelijke gedachten te brengen hetgeen niet gelukt is. Wel een dikke proficiat om de vorige mail niet doorgestuurd te hebben naar het bewuste email adres en ook omdat jullie de enigen zijn die bewuste clausule gebruiken bij afrekening van een polis !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform