Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Overlijdensverzekering

Beste, Ik vraag al geruime tijd vriendelijk een reactie op mijn mails van 21/02-25/02 (8u42 en 10u03) en 03/03 - 2025 Maar blijkbaar lukt dit niet, vriendelijk vragen naar een reactie, dus probeer het via deze weg. Betreft polisnummer 1B85832. Stopzetting + terugbetaling onterecht geinde facturen. Groet, Werner Cleerbout

Afgesloten

Overlijdensverzekering

Beste, Ik vraag al geruime tijd vriendelijk een reactie op mijn mails van 21/02-25/02 (8u42 en 10u03) en 03/03 - 2025 Maar blijkbaar lukt dit niet, vriendelijk vragen naar een reactie, dus probeer het via deze weg. Betreft polisnummer 1B85832. Stopzetting + terugbetaling onterecht geinde facturen. Groet, Werner Cleerbout

Afgesloten

GEEN REACTIE

Beste, Ik vraag reeds geruime tijd een reactie op mijn mails. Mails van 21/02-25/02-(8u42 - 10u03) en 03/03 - 2025. Betreft stopzetting overlijdensverzekering (zie identiteitsnummer of polisnummer 1B85832 ) + terugbetaling onterecht betaalde facturen jaren 2022/2023/2024 Tot op heden blijf ik maar vriendelijk vragen, maar blijkbaar lukt het niet vriendelijk. Dus, ga het even langs deze weg proberen. Groet, Werner Cleerbout

Opgelost

GEEN REACTIE

Beste, Ik vraag reeds geruime tijd een reactie op mijn mails. Mails van 21/02-25/02-(8u42 - 10u03) en 03/03 - 2025. Betreft stopzetting overlijdensverzekering (zie identiteitsnummer of polisnummer 1B85832 ) + terugbetaling onterecht betaalde facturen jaren 2022/2023/2024 Tot op heden blijf ik maar vriendelijk vragen, maar blijkbaar lukt het niet vriendelijk. Dus, ga het even langs deze weg proberen. Groet, Werner Cleerbout

Opgelost

Offerte niet gehonoreerd

Baloise maakt (via hun makelaar) een offerte voor een autoverzekering (€ 406,88). Daarna brangt Baloise dit bedrag verder naar omlaag (€ 368,3). Naderhand blijkt dat ik meer moet betalen (€ 488,88). Baloise geeft daarna aan dat zij hun eigen offertes niet hoeven na te komen. Indien ik niet akkoord ben met de gang moet ik maar naar de rechtbank stappen. Tegelijk komt Baloise niet de wettelijke verplichting na een verzekeringsdocument te bezorgen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform