Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. C.

Naar: Amazon Insurance (Baloise Insurance)

05/03/2025

Beste, Ik vraag reeds geruime tijd een reactie op mijn mails. Mails van 21/02-25/02-(8u42 - 10u03) en 03/03 - 2025. Betreft stopzetting overlijdensverzekering (zie identiteitsnummer of polisnummer 1B85832 ) + terugbetaling onterecht betaalde facturen jaren 2022/2023/2024 Tot op heden blijf ik maar vriendelijk vragen, maar blijkbaar lukt het niet vriendelijk. Dus, ga het even langs deze weg proberen. Groet, Werner Cleerbout

Berichten (1)

Amazon Insurance (Baloise Insurance)

Naar: W. C.

05/03/2025

Geachte Heer Werner Cleerbout Ik bevestig de goede ontvangst van uw onderstaande mail. Uw klacht is hier geregistreerd onder mijn referte 20250276. Wist u dat Baloise een klachtendienst heeft die aangesproken kan worden? Ik lees dat Test-Aankoop niet betrokken is bij de klacht en geen oordeel geeft. Daarom zal ik niet verder antwoorden via deze publieke website, maar per mail. U vraagt of Baloise uw Overlijdensverzekering kan stopzetten en op welke datum. Dit zou verbonden zijn aan een krediet Europabank. Dit vond ik niet terug in uw polis. Ik heb contact genomen met de dienst en bijkomende info gevraagd. Van zodra mijn analyse rond is, neem ik terug contact op met u. Hebt u andere elementen voor mij of hebt u vragen? Ik blijf ondertussen graag ter beschikking. Enkel via klacht@baloise.be. Met vriendelijke groeten Complaints Officer Corporate Legal Team City Link, Posthofbrug 16, 2600 Antwerpen klacht@baloise.be www.baloise.be facebook instagram youtube linkedin


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform