Onaanvaardbaar

20 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

I. S.
20/10/2025

Kapot bij levering

Geachte mevrouw/heer, Op 27/07/2025] kocht ik een [ronde tafel met Eef. 331185 in uw winkel en betaalde ik er 399 eur voor. Na 14 dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Nadat ik doos opende en de tafel uit de verpakking haalde bleek deze beschadigd, ik heb jullie hier ook onmiddellijk van in kennis gesteld zowel in de winkel als via chat, Meer specifiek, Een stuk uit de tafel poot en verf af Op 24 augustus 2025] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. [Mijn verzoek is afgewezen omdat ik dit had moeten nakijken bij ophalen volgens jullie maar is mij niet medegedeeld door jullie verkopers. Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik onmiddellijk na ophalen heb gemeld van defect. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

In behandeling
I. S.
20/10/2025

Terugbetalingen probleem

Geachte mevrouw/heer, Op 25/09/2025 kocht ik 2 barkrukken ] in uw winkel en betaalde ik er [179,98€] voor. U deelde mij op 2 oktober 2025 mee dat het product niet leverbaar is. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. BE80 7360 5453 4777 Met vriendelijke groet,

In behandeling
L. V.
10/09/2025

Schade tafel bij uitpakken

Geachte mevrouw/heer, Op 16/08/2025 kocht ik een tafel genaamd PILAR in uw winkel en betaalde ik er 799€ voor. Na het uitpakken van de tafel thuis direct na de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Meer specifiek, Staan er doffe plekken over de gehele tafel die niet aan te zien zijn. Dit is er onmogelijk af te krijgen. Op 21/08/2025 contacteerde ik jullie om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen. Mijn verzoek werd niet beantwoord. Ik maak bezwaar hiertegen. Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
M. V.
11/03/2025

Andere

Mijn vriendin heeft van haar vriendinnen 4 kadobonnen gekregen van 10 € elk. Als ze naar de winkel ging in Steenokkerzeel kreeg ze te horen dat ze met die bon online moeten bestellen . Zo gezegd maar niet gedaan want bij elke levering vragen ze 99€ leverings kosten . Mag dit , kan dit wettelijk ? Alvast bedankt grt Marc Vandijck

Afgesloten
E. P.
13/08/2024

Terugbetalingsproblemen

Wij deden een bestelling in een de fysieke winkel van Zoli 99 en betaalde cash. Voorziene levering oktober 2023. Na maanden over en weer gemail kregen we op 15 maart 2024 via mail de bevestiging dat onze zetel niet meer leverbaar was en dat ze over zouden gaan op terugbetaling binnen de 14 dagen. Nog steeds veel over en weer gemail maar nog steeds geen centen. Wij dienden ook al een klacht in via de consumentenombudsdienst. Daar krijgen ze ook geen antwoord van Zoli99. Dus dossier wordt daar geklasseerd.

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 15 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform