Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 65
- Aantal klachten *
- 14
- Afgesloten klachten*
- 85%
- Antwoordratio*
- 15 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Andere
Mijn vriendin heeft van haar vriendinnen 4 kadobonnen gekregen van 10 € elk. Als ze naar de winkel ging in Steenokkerzeel kreeg ze te horen dat ze met die bon online moeten bestellen . Zo gezegd maar niet gedaan want bij elke levering vragen ze 99€ leverings kosten . Mag dit , kan dit wettelijk ? Alvast bedankt grt Marc Vandijck
Terugbetalingsproblemen
Wij deden een bestelling in een de fysieke winkel van Zoli 99 en betaalde cash. Voorziene levering oktober 2023. Na maanden over en weer gemail kregen we op 15 maart 2024 via mail de bevestiging dat onze zetel niet meer leverbaar was en dat ze over zouden gaan op terugbetaling binnen de 14 dagen. Nog steeds veel over en weer gemail maar nog steeds geen centen. Wij dienden ook al een klacht in via de consumentenombudsdienst. Daar krijgen ze ook geen antwoord van Zoli99. Dus dossier wordt daar geklasseerd.
Lerveringsprobleem
Geachte, Op 6/7/2024 bestelde en betaalde ik in de winkel een tafel met een diamond delivery: levering op de eerste verdieping met buitenlift en montage (waarvoor extra kosten van 200 euro). De factuur vermeld levering vanaf 17/7/2024. Op 22/7 heb ik geïnformeerd of er al een leverdatum bekend is, gezien nog steeds niets vernomen. Op 25/7 kreeg ik een mailtje dat de dag nadien op 26/7 de tafel zou geleverd worden, een richtuur kan niet gegeven worden blijkt na bevragen - erg kortdag om nog een hele dag vrijaf te krijgen op het werk en nog wat vrienden opgetrommeld te krijgen om woonkamer leveringsklaar te maken (meubels verhuizen ed) gezien ik alleenstaand ben. Op 26/7 rond 16u30 vond de levering plaats, maar bleken de tafelpoten te ontbreken. De man van de levering gaf aan dat deze de dag nadien geleverd zouden worden na 10 uur. Zaterdag 27/7 opnieuw een dag verlof moeten nemen en hele dag zitten wachten, maar niemand kwam opdagen, niemand bereikbaar via chat functie of telefonisch. Afspraak en feestje met vrienden moeten annuleren gezien geen tafel om aan te zitten en een tafelblad met verpakking in het midden van de woonkamer ligt. Zo kan je geen mensen ontvangen. Maandag 29/7 zelf nieuwe poging om contact op te nemen via de chat functie om te informeren wanneer de tafelpoten geleverd zouden worden. Er zou mij in de loop van de dag iemand contacteren om een nieuwe leverdatum af te spreken. Niemand gehoord nog via telefoon, nog via mail. Dan zelf via chat al data voorgesteld waarop ik verlof zou kunnen nemen doorgegeven. Dinsdag 30/7 opnieuw contact opgenomen via chat functie er zou een nieuw levermoment ingepland zijn donderdag 1/8. Donderdag 1/8 opnieuw verlof genomen, levering van de tafelpoten en montage rond 16uur. Ik heb dus voor de levering van de tafel 3 verlofdagen moeten opofferen en heel mijn agenda met afspraken moeten omgooien. Daarenboven verliep de communicatie omtrent de levering alles behalve vlot en moest het iniatief komen om informatie te bekomen telkens van mijn kant komen. Terwijl ik 200 euro extra betaalde voor deze levering die op één dag zou plaatsvinden. Als klant vind ik deze service allesbehalve en informeer dan ook of hier geen compensatie voor mogelijk is, opnieuw via de chat functie. Echter deze vraag wordt zeer snel afgewimpeld, "zij doen niet aan compensatie". Indien het om een gratis levering zou gaan tot daar aan toe, maar als ik 200 euro extra betaal mag ik daar toch een andere service van verwachten. Een tegemoetkoming voor deze problematische service in de vorm van een aankoopbon bijvoorbeeld lijkt me toch wel op zijn plaats. Met vriendelijke groeten
Herstelling niet uitgevoerd
Sedert januari 2024 zijn we al bezig om een herstelling van onze zetel te bekomen. Deze zetel is aangekocht in mei 2022. Nu hebben wij al meerdere keren in de winkel gestaan, hebben we al meerdere chats gestuurd (want alles moet gaan via de chatbot) en worden ons afspraken gegeven waarop ze zullen komen. Van de 6 afspraken zijn ze 1x geweest en toen hadden ze het onderdeel niet. De andere keren zijn ze nooit langs geweest. Redens van niet langskomen: afspraak geannuleerd, onvoorziene omstandigheden, geen tijd meer.... We werden zelfs niet gecontacteerd dat ze niet gingen komen. Daar kwamen we achter na weer chats te sturen in de chatbot. Zelfs de winkel in Oostende heeft al meerdere mail gestuurd en zelfs hiermee wordt het niet opgelost. Wij willen gewoon een zetel die hersteld wordt zodat deze miserie opgelost is.
probleem met terugbetaling
Beste Betreft onze aankoop meubelen (tafel )in de winkel te Oostende doc nr 20220378 relatiecode 39340 van 30.01.2023 de tafel is terug opgehaald op 3 april 2024 en men zou onmiddellijk de terugbetaling doen maar reeds 2x speciaal naar oostende gereden om te vragen wanneer het geld zou terug gestort worden.Er werd door de verantwoordelijke meerdere mails gestuurd naar de directie maar zonder gevolg.Dan heb ik via de chat geprobeerd een antwoord te krijgen op de beloofde terugbetaling die geschied zou zijn op 16 april 2024.Ook daar geen antwoord niettegenstaande ik dagelijks de vraag stel.Op mijn vragen wordt er zelfs niet meer gereageerd. Dus chat niet meer mogelijk.Dan telefonisch (meerdere malen) naar de klantendienst en telkens antwoordapparaat, dus onmogelijk contact te krijgen. Graag had ik bewijs van terugbetaling ontvangen via deze weg ! Via de chat en mail is meerdere malen beloofd dit na te zien en mij op de hoogte te brengen doch dit gebeurt NIET . Ik wacht dringend op een terugbetaling ! Ingrid Depoortere
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 15 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten