Geachte mevrouw/heer,
Op 16/08/2025 kocht ik een tafel genaamd PILAR in uw winkel en betaalde ik er 799€ voor.
Na het uitpakken van de tafel thuis direct na de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft.
Meer specifiek,
Staan er doffe plekken over de gehele tafel die niet aan te zien zijn. Dit is er onmogelijk af te krijgen.
Op 21/08/2025 contacteerde ik jullie om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
Mijn verzoek werd niet beantwoord. Ik maak bezwaar hiertegen.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs