Geachte mevrouw/heer,
Op 27/07/2025] kocht ik een [ronde tafel met Eef. 331185 in uw winkel en betaalde ik er 399 eur voor.
Na 14 dagen vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft. Nadat ik doos opende en de tafel uit de verpakking haalde bleek deze beschadigd, ik heb jullie hier ook onmiddellijk van in kennis gesteld zowel in de winkel als via chat,
Meer specifiek,
Een stuk uit de tafel poot en verf af
Op 24 augustus 2025] [ging ik naar uw winkel/e-mailde ik u] om, gezien de aard van het product en de omvang van het geconstateerde defect, vervanging van het product onder garantie te vragen.
[Mijn verzoek is afgewezen omdat ik dit had moeten nakijken bij ophalen volgens jullie maar is mij niet medegedeeld door jullie verkopers.
Ik maak bezwaar tegen het bovenstaande omdat ik onmiddellijk na ophalen heb gemeld van defect.
Overeenkomstig de wettelijke garantie van 2 jaar, verzoek ik dan ook onverwijld om vervanging van het product, dan wel om ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de koopprijs.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Orderbevestiging
• Betalingsbewijs