Meest recente klachten

C. D.
13/03/2025

Levering niet ontvangen

Op 9/02 bestelden wij een kraan bij zelfbouwmarkt. Op 11/02 zou mijn kraan geleverd worden. Plots kreeg ik inderdaad een mail dat dit geleverd werd zonder iets ontvangen te hebben. Wel kon ik online zien bij Bpost dat er op mijn naam afgetekend werd. Hiervoor moest ik contact opnemen met zelfbouw markt omdat zij klacht moesten neerleggen bij Bpost omdat zij de verzender zijn van de kraan. Na veel aandringen en over en weer gemail kreeg ik inderdaad antwoord van zelfbouw markt dat de kraan gewoon ergens gezet was op een ander adres. Ik zou een terugbetaling ontvangen mits het invullen van enkele documenten. Dit had ik gedaan, maar na een week had ik nog geen terugbetaling ontvangen. Toen ik hiervoor contact op nam kreeg ik te horen dat de kraan op een verkeerd adres geleverd was maar dat deze alsnog aan ons afgegeven zou zijn. Dit klopt niet, want wij hebben nog steeds geen kraan gezien van zelfbouw markt. Uiteindelijk hebben wij ergens anders een kraan gekocht aangezien we niet meer konden wachten, maar we willen natuurlijk wel nog steeds de terugbetaling van de kraan die we nooit gezien hebben. Van zelfbouw markt krijg ik ook geen antwoord meer.

Opgelost
M. V.
26/03/2024

problemen met garantie van gevelverlichting

Beste,5/12/2020 kochten wij onze gevelverlichting bij Zelfbouwmarkt in Ninove.Na een goede 3 jaar buiten te hangen, beginnen deze helemaal uit elkaar te vallen, omdat er water in de armatuur komt, en deze zo helemaal kapot roesten.Door de plotse steiging van de energiekosten had ik de verlichting uitgeschakeld. hierdoor hebben we de schade pas gezien toen het te laat was...Helaas was de garantie bij het vaststellen van de schade een 2 tal weken vervallen. Voor ons lijkt het dat er een productiefout gebeurd is bij de fabrikant, Of dat we de verkeerde armaturen aangeraden kregen door de medewerkers van Zelfbouwmarkt.Zelfbouwmarkt wenst ons alleen een korting van 20% te geven op dezelfde armaturen, of op armaturen van dezelfde leverancier.Wij hadden graag een volledige vergoeding van de armaturen gekregen gezien de schade niet ontstaan is op een korte periode.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform