Op 9/02 bestelden wij een kraan bij zelfbouwmarkt.
Op 11/02 zou mijn kraan geleverd worden. Plots kreeg ik inderdaad een mail dat dit geleverd werd zonder iets ontvangen te hebben. Wel kon ik online zien bij Bpost dat er op mijn naam afgetekend werd.
Hiervoor moest ik contact opnemen met zelfbouw markt omdat zij klacht moesten neerleggen bij Bpost omdat zij de verzender zijn van de kraan.
Na veel aandringen en over en weer gemail kreeg ik inderdaad antwoord van zelfbouw markt dat de kraan gewoon ergens gezet was op een ander adres. Ik zou een terugbetaling ontvangen mits het invullen van enkele documenten.
Dit had ik gedaan, maar na een week had ik nog geen terugbetaling ontvangen. Toen ik hiervoor contact op nam kreeg ik te horen dat de kraan op een verkeerd adres geleverd was maar dat deze alsnog aan ons afgegeven zou zijn. Dit klopt niet, want wij hebben nog steeds geen kraan gezien van zelfbouw markt.
Uiteindelijk hebben wij ergens anders een kraan gekocht aangezien we niet meer konden wachten, maar we willen natuurlijk wel nog steeds de terugbetaling van de kraan die we nooit gezien hebben.
Van zelfbouw markt krijg ik ook geen antwoord meer.