Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkeerde factuur
Beste, Factuur : 6231012492 De mail hieronder werd naar Zehnder verstuurd aangaande een aanrekening van niet gevraagde diensten. Vandaag proberen te bellen maar krijg daar als antwoord dat men niets kan doen. Ik zou moeten via de site vragen of mijn mail van 15.07 al gelezen werd of 10 werkdagen wachten indien ik teruggebeld wil worden. Kunnen jullie hier eens naar kijken, Bedankt, Paul Hallo, Bij deze laat ik jullie weten dat ik bijgevoegde factuur NIET zal betalen omdat : Mijn onderhoudscontract de te vervangen stukken inbegrepen is. Ik van geen weet heb dat er een filter vervangen is, dit ook niet gevraagd heb en er mij ook niets van gezegd is. Ik veronderstel dat het vervangen van de filter eventueel verband houdt met de foutmelding. Indien zo dan is dat de fout van jullie technieker die het onderhoud gedaan heeft. Er op jullie storingsverslag geen sprake is van een filter maar juist het vervangen van de bypass klep. (zie bijlage) Willen jullie mij dringend bevestigen dat ik niets dien te betalen? Anders zal ik verdere stappen ondernemen. Met vriendelijke groeten, Paul
onrechtvaardig hoge factuur
Beste, Mijn ventilatiesysteem van het merk Zehnder werkte niet meer, daarom zou er een technieker van de firma bij ons langskomen. Eén maand na mijn aanvraag zou er een technieker langskomen men moest eerst de nodige wisselstukken in huis halen voor mijn type van ventilatie ?!De technieker kwam voorzien van een schroevendraaier en wat poetsgerief waaronder een stofzuiger. Na tien minuten (ik stond ernaast) de diagnose kapotte printplaat. Die wordt niet meer gemaakt het toestel werd in 2004 geïnstalleerd. Na enige dagen krijg ik de factuur voor deze interventie...165,77€ Waarop ik een mailtje heb verstuurd naar cathy.gogaert.zehndergroup.com een mailadres dat op de factuur vermeld staat. Algemene stilte aan de andere kant m.a.w. géén antwoord. Men rekent één werkuur aan 72€ zonder 21%btw en 65€ verplaatsingskosten ook zonder BTW 21%...wat ik totaal overdreven vind gezien de tijdsduur van de interventie en het zeer gemakkelijk er zich van af maken van koop er maar een nieuw !Misschien is jullie interventie in deze zaak nuttig niet alleen voor mij maar ook voor volgende klantenBedankt bij voorbaat met mijn vriendelijke groetenMichel Smeets
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten