Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

L. O.
30/10/2023

problemen met terugbetaling ongebruikt abonnement

Ik wou mijn dochter haar bestaand abonnement bij Proximus overzetten naar Youfone via hun website , na de nodige gegevens te hebben ingevuld waaronder ook verplichte domiciliering gegevens verwachtten wij een bevestiging via mail, die hebben we nooit ontvangen dus zijn wij overgestapt naar een andere providor.Wij hebben ook nooit een activatie bevestiging ontvangen en helaas is dat ons niet opgevallen dat er elke maand een bedrag van onze rekening is gegaan tot recent ( van 11/22-09/23).Ik heb dan ook via telefoon/ mail gevraagd om een terugbetaling aangezien wij nooit een bevestiging hebben ontvangen en dus ook nooit gebruik hebben gemaakt van deze dienst.Ze weigeren ons te vergoeden of tegemoet te komen in mijn verzoek.

Opgelost
D. S.
4/02/2023

Probleem met stopzetting, telkens uitstel van afsluiting door Youfone, ik weiger verdere betaling

Beste,Voor een evenement in de maand september bestelde ik gemakkelijk via de website van youfone een simkaart. In de voorwaarden stonden geen verplichtingen van looptijd, enkel dat deze kost per maand is. Na dit evenement wenste ik deze stop te zetten.Dit sim kaartje is ook niet meer in gebruik.Maar na vele zoeken op hun website zag ik geen mogelijkheid tot stopzetten. Later bekeek ik dan ook nog eens de FAQ, maar helaas stond hier ook niets bij. Daarna nam ik contact op per mail en telefoon, op die eerste kreeg ik eerst geen reactie waarop ik per telefoon probeerde.Op iedere nieuwe factuur werd tot nu toe gereageerd om deze onmiddelijk stop te zetten, waarop ze reageerden om toch de factuur te betalen. Na enkele facturen ben ik dit beu om verder te betalen zonder dat de stopzetting effectief wordt.Ik vind het bij deze ook niet normaal dat men een ABBONEMENT kan starten in 2min via de website, maar op geen enkele simpele manier zou kunnen stopzetten. Graag wens ik de teveel betaalde kosten terug en vooral de huidige openstaande factuur geschrapt.

Afgesloten
J. S.
18/06/2021

Onmogelijk te bellen

Beste, zoals vermeld bij mijn derde telefonisch contact naar jullie diensten, dat mijn nummer niet werd opengesteld tegen 12 uur, ik overstapte naar een andere provider. Dit is gebeurd.Het eerste contact was gisterenmorgen, het laatste deze morgen, zonder resultaat. Bravo aan de mensen van de eerste lijn, zeer vriendelijk en behulpzaam.Het is duidelijk dat het bij de tweede, derde, vierde of volgende lijn fout loopt.-- Vriendelijke groeten,Jean-Marie SmetsAstridstraat 13 bus 01.33120 TremeloMob 0485 99 56 50

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform