Terug

problemen met terugbetaling ongebruikt abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. O.

Naar: Youfone nv

30/10/2023

Ik wou mijn dochter haar bestaand abonnement bij Proximus overzetten naar Youfone via hun website , na de nodige gegevens te hebben ingevuld waaronder ook verplichte domiciliering gegevens verwachtten wij een bevestiging via mail, die hebben we nooit ontvangen dus zijn wij overgestapt naar een andere providor.Wij hebben ook nooit een activatie bevestiging ontvangen en helaas is dat ons niet opgevallen dat er elke maand een bedrag van onze rekening is gegaan tot recent ( van 11/22-09/23).Ik heb dan ook via telefoon/ mail gevraagd om een terugbetaling aangezien wij nooit een bevestiging hebben ontvangen en dus ook nooit gebruik hebben gemaakt van deze dienst.Ze weigeren ons te vergoeden of tegemoet te komen in mijn verzoek.

Berichten (2)

Youfone nv

Naar: L. O.

30/10/2023

Bedanktvoor je bericht! We hebben dit bericht ticketnummer  89967  gegeven.Mocht je telefonisch contact opnemen over hetzelfde onderwerp, houd ditticketnummer dan bij de hand. Zo kunnen we je sneller helpen. Onderwerp:  Klacht - problemen met terugbetaling ongebruikt abonnement - (CPTBE01906688-56) Is dit niet het juiste onderwerp, dan behandelen wij alsnog je vraag. Wij doen ons  uiterste best om je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden,uiterlijk binnen 3 werkdagen. Misschien dat het antwoord al tussen de meestgestelde vragen staat op  s:www.youfone.be/nl/service. Wijvertrouwen erop je  hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,     Youfone NV   s:www.youfone.be/nl   CONFIDENTIALITY AND DISCLAIMER Thiscommunication is privileged and confidential, and is directed to and for theuse of the addressee only. If this message reaches any person other than theintended recipient, we request such person to preserve its confidentiality, notread, Reproduce copy, disseminate or in any manner distribute it. We furtherrequest such recipient to notify us immediately by email that such message hasbeen received and delete the original message. Please note that we reserve theright to monitor all email communications through our network.

Youfone nv

Naar: L. O.

30/10/2023

Beste Klachtenbox, Het abonnement werd een jaar geleden geactiveerd via MyYoufone. We kunnen heel duidelijk zien dat het werd gedaan aan de hand van de gegevens die voor dat abonnement werd doorgegeven en enkel jullie hebben daar toegang in. Het werd jullie ook per mail bevestigd wanneer de simkaart actief werd. Dat er geen gebruik van is gemaakt is  ook te zien, maar het gaat hier niet om een prepaid, waarbij je betaald volgens je gebruik. Het gaat hier om een abonnement van een zekere waarde. Zo hielden we gelijk ook het nummer actief. Waren we eerder op de hoogte gebracht dat de simkaart niet was aangekomen, konden we ingrijpen door een andere simkaart te sturen. Er is echter geen communicatie geweest om aan te geven dat de simkaart niet was aangekomen tot nu. Als gevolg kunnen we dan ook niet toestaan dat er een terugbetaling wordt gedaan van de gemaakte kosten. We kunnen echter wel bevestigen dat op 18 oktober 2023 het abonnement volledig werd afgesloten en zo ook de factuur van oktober de laatste was, die u van Youfone zal ontvangen. '‹ Met vriendelijke groet,     Youfone NV www.youfone.be/nl/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform