Terug

Probleem met stopzetting, telkens uitstel van afsluiting door Youfone, ik weiger verdere betaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. S.

Naar: Youfone nv

04/02/2023

Beste,Voor een evenement in de maand september bestelde ik gemakkelijk via de website van youfone een simkaart. In de voorwaarden stonden geen verplichtingen van looptijd, enkel dat deze kost per maand is. Na dit evenement wenste ik deze stop te zetten.Dit sim kaartje is ook niet meer in gebruik.Maar na vele zoeken op hun website zag ik geen mogelijkheid tot stopzetten. Later bekeek ik dan ook nog eens de FAQ, maar helaas stond hier ook niets bij. Daarna nam ik contact op per mail en telefoon, op die eerste kreeg ik eerst geen reactie waarop ik per telefoon probeerde.Op iedere nieuwe factuur werd tot nu toe gereageerd om deze onmiddelijk stop te zetten, waarop ze reageerden om toch de factuur te betalen. Na enkele facturen ben ik dit beu om verder te betalen zonder dat de stopzetting effectief wordt.Ik vind het bij deze ook niet normaal dat men een ABBONEMENT kan starten in 2min via de website, maar op geen enkele simpele manier zou kunnen stopzetten. Graag wens ik de teveel betaalde kosten terug en vooral de huidige openstaande factuur geschrapt.

Berichten (5)

Youfone nv

Naar: D. S.

06/02/2023

Bedanktvoor je bericht! We hebben dit bericht ticketnummer  58524  gegeven.Mocht je telefonisch contact opnemen over hetzelfde onderwerp, houd ditticketnummer dan bij de hand. Zo kunnen we je sneller helpen. Onderwerp:  Klacht - Probleem met stopzetting, telkens uitstel van afsluiting door Youfone, ik weiger verdere betaling - (CPTBE01719084-50) Is dit niet het juiste onderwerp, dan behandelen wij alsnog je vraag. Wij doen ons  uiterste best om je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden,uiterlijk binnen 3 werkdagen. Misschien dat het antwoord al tussen de meestgestelde vragen staat op  s:www.youfone.be/nl/service. Wijvertrouwen erop je  hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,     Youfone NV   s:www.youfone.be/nl   CONFIDENTIALITY AND DISCLAIMER Thiscommunication is privileged and confidential, and is directed to and for theuse of the addressee only. If this message reaches any person other than theintended recipient, we request such person to preserve its confidentiality, notread, Reproduce copy, disseminate or in any manner distribute it. We furtherrequest such recipient to notify us immediately by email that such message hasbeen received and delete the original message. Please note that we reserve theright to monitor all email communications through our network.

Youfone nv

Naar: D. S.

07/02/2023

Beste Klachtenbox, Op onze site kunnen de klanten via het FAQ of via de zoekbalk al de antwoorden vinden op hun vragen. Ook omtrent het opzeggen van een contract. Op di., 29 nov. 2022 om 1:17 PM hebben wij de klant een formulier bezorgd voor het opzeggen van abonnement. Wij hebben daar tot op heden geen antwoord op mogen krijgen. Desondanks hebben we wel voldaan aan zijn vraag om het abonnement te stoppen, met ingang op 27 december. Op 27-12-2022 00:10:01   werd de simkaart gedeactiveerd en de klant heeft op 21-12-2022 een eindafrekening ontvangen voor de periode van 01-12-2022 tot 27-12-2022. Wij gaan dus niet kunnen ingaan op de vraag van de klant om zijn facturen te corrigeren. '‹ '‹ '‹s:www.youfone.be/nl/service/faq/gsm-abonnement/gsm-abonnement-annuleren-en-opzeggen/opzeggen-gsm-abonnement/wanneer-kan-ik-opzeggen Je hebt bij Youfone een contract voor een maand. Na afloop van je contract kun je opzeggen. Je vindt de einddatum van jouw overeenkomst in MyYoufone.   Dit moet je doen om je contract na deze periode te eindigen: - opzeggen moet altijd schriftelijk. Stuur een ticket/e-mail via MyYoufone of de website via de contactpagina. Wij verwerken de opzegging binnen drie werkdagen. De einddatum ontvang je per e-mail. - bij overlijden ontvangen wij graag de overlijdensakte per e-mail. Je kunt ook een brief sturen om je abonnement op te zeggen. Gebruik dan het volgende postadres: Youfone NV Postbus  20104 1101 SCANNING Je krijgt altijd een e-mail van ons met een bevestiging. Met vriendelijke groet,  Brahim   Youfone NV www.youfone.be

D. S.

Naar: Youfone nv

11/02/2023

Beste,Deze werd betaald ondanks het protest dat deze sim-kaart niet meer in gebruik was en meerdere schriftelijke mails en een telefonisch contact plaatsvondt voor de stopzetting. Dit terwijl voor het aanvragen destijds enkel een elektronisch formulier nodig was om te starten.

Youfone nv

Naar: D. S.

11/02/2023

Bedanktvoor je bericht! We hebben dit bericht ticketnummer  59279  gegeven.Mocht je telefonisch contact opnemen over hetzelfde onderwerp, houd ditticketnummer dan bij de hand. Zo kunnen we je sneller helpen. Onderwerp:  Klacht - Probleem met stopzetting, telkens uitstel van afsluiting door Youfone, ik weiger verdere betaling - (CPTBE01719084-50) Is dit niet het juiste onderwerp, dan behandelen wij alsnog je vraag. Wij doen ons  uiterste best om je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden,uiterlijk binnen 3 werkdagen. Misschien dat het antwoord al tussen de meestgestelde vragen staat op  s:www.youfone.be/nl/service. Wijvertrouwen erop je  hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,     Youfone NV   s:www.youfone.be/nl   CONFIDENTIALITY AND DISCLAIMER Thiscommunication is privileged and confidential, and is directed to and for theuse of the addressee only. If this message reaches any person other than theintended recipient, we request such person to preserve its confidentiality, notread, Reproduce copy, disseminate or in any manner distribute it. We furtherrequest such recipient to notify us immediately by email that such message hasbeen received and delete the original message. Please note that we reserve theright to monitor all email communications through our network.

Youfone nv

Naar: D. S.

12/02/2023

Bedanktvoor je bericht! We hebben dit bericht ticketnummer  59377  gegeven.Mocht je telefonisch contact opnemen over hetzelfde onderwerp, houd ditticketnummer dan bij de hand. Zo kunnen we je sneller helpen. Onderwerp:  Klacht - Probleem met stopzetting, telkens uitstel van afsluiting door Youfone, ik weiger verdere betaling - (CPTBE01719084-50) Is dit niet het juiste onderwerp, dan behandelen wij alsnog je vraag. Wij doen ons  uiterste best om je bericht zo snel mogelijk te beantwoorden,uiterlijk binnen 3 werkdagen. Misschien dat het antwoord al tussen de meestgestelde vragen staat op  s:www.youfone.be/nl/service. Wijvertrouwen erop je  hiermee voldoende gea¯nformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,     Youfone NV   s:www.youfone.be/nl   CONFIDENTIALITY AND DISCLAIMER Thiscommunication is privileged and confidential, and is directed to and for theuse of the addressee only. If this message reaches any person other than theintended recipient, we request such person to preserve its confidentiality, notread, Reproduce copy, disseminate or in any manner distribute it. We furtherrequest such recipient to notify us immediately by email that such message hasbeen received and delete the original message. Please note that we reserve theright to monitor all email communications through our network.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform